E-commerce w B2B? Nowa jakość we współpracy z klientami

W dzisiejszych czasach wiele przedsiębiorstw z sektora B2B poszukuje rozwiązań technologicznych typu B2B e-commerce, w celu rozwoju nowych kanałów sprzedaży oraz automatyzacji i personalizacji współpracy ze swoimi klientami. Podjęcie tych kroków jest związane z ciągłym wzrostem rynku sprzedaży internetowej w relacjach B2B. Według wyliczeń firmy Frost&Sullivan do 2020 roku wielkość sprzedaży w tym kanale dwukrotnie przewyższy wielość sprzedaży na rynku B2C, generując przychody rzędu 6,7 biliona dolarów. B2B e-commerce czy EDI: technologie komplementarne czy substytuty?
Z drugiej strony od kilkunastu już lat to technologia EDI jest szeroko stosowana na rynku polskim, szczególnie w branży handlowej. Wiele firm produkcyjnych wymienia dokumenty elektroniczne z dużymi partnerami biznesowymi (np. sieciami handlowymi) za pośrednictwem systemów EDI. Ich systemy IT zostały przystosowane do otrzymywania zamówień elektronicznie czy wystawiania e-faktur w określonym formacie. Wielu dostawców planuje rozpoczęcie współpracy na podobnych zasadach także z mniejszymi partnerami, jednak uniemożliwiają im to ograniczenia systemowe po stronie odbiorców. Przykładem mogą być właściciele małych sklepików, kawiarni czy restauracji (branża FMCG), aptek (branża farmaceutyczna), warsztatów i sklepów specjalistycznych (branża samochodowa). Klasyczne, pełne, wdrożenie rozwiązania EDI dla takich firm wiąże się ze zbyt dużymi kosztami. W tej sytuacji z pomocą przychodzą rozwiązania takie jak Comarch EDI e-Market. - rozwiązanie klasy B2B e-commerce, stanowiące uzupełnienie platformy Comarch EDI wykorzystywanej do elektronicznej komunikacji. Ta ergonomiczna aplikacja webowa pozwalająca na uruchomienie nowoczesnych kanałów sprzedaży nawet z najmniejszymi klientami.
- « Poprzednia
- 1
- 2
- Następna »
KOMENTARZE: (3)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (3)