Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jak zwiększać sprzedaż?

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Humansoft Sp. z o. o.
  • Data: 14-09-2012, 10:48
Jak zwiększać sprzedaż?

Dowiesz się już 15 października podczas prezentacji "EFEKTYWNA ANALIZA - OSZCZĘDNOŚĆ I ZYSK" - firmy Humansoft Sp. z o.o. na V FORUM Rynku Spożywczego i Handlu 2012 w ramach panelu "Nowe technologie w zarządzaniu produkcją - inwestycje w oszczędności".

W dobie wszechobecnego internetu i powszechnej informatyzacji dostęp do informacji jest łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Coraz większe zasoby danych są przechowywane i przetwarzane w systemach informatycznych. Nie korzystanie z wiedzy w nich zawartej jest równoznaczne z wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Dziś strategiczne znaczenie dla wielu firm i organizacji ma szybkie dotarcie do kluczowych informacji. Odpowiedzią na rosnące potrzeby w tym zakresie jest szybki rozwój technologii informatycznych wspomagających analizę danych.

Potrzeby analityczne w biznesie są bardzo różne. Firmy analizują tym więcej im więcej danych mają zgromadzonych w swoich systemach. Przedsiębiorcy zwiększając swoją konkurencyjność na rynku prześcigają się w zdobywaniu wiedzy, która ma im pomóc w dostarczeniu klientom takich produktów i usług, aby zagwarantować sobie wzrost sprzedaży. Zatem zapotrzebowanie na systemy analityczne ciągle rośnie. Razem z nim rosną wymagania stawiane aplikacjom analitycznym. Kluczowe jest, aby obsługiwały one generowanie raportów i zestawień bez ograniczeń czasowych i bez względu na wolumen danych, najlepiej przeliczając dane w czasie rzeczywistym. Szybkość dotarcia do informacji jest bowiem bardzo ważna. Istotna jest także ekonomia wytworzenia i utrzymania rozwiązania, a także jego opłacalność. Jeśli aplikacje analityczne mają dużą elastyczność, bogatą funkcjonalność i nie ograniczają użytkowników w zakresie możliwości eksploracji danych to chcą oni ich używać. Ponieważ trafne analizy pozwalają firmom zdobywać przewagę konkurencyjną, wybór i wdrożenie właściwego systemu analitycznego są bardzo ważne.

Dla potrzeb stałego zwiększania wyników sprzedaży coraz więcej przedsiębiorstw używa platformy analitycznej QlikView. Perspektywa patrzenia na dane poprzez dowolną liczbę wymiarów analitycznych opisujących produkty, klientów czy regiony, w aplikacjach QlikView, pozwala w krótkim czasie i w prosty sposób docierać do pożądanych informacji.

ANALIZY NA ŻĄDANIE

W aplikacjach QlikView użytkownik przegląda dane w czasie rzeczywistym. Chcąc oglądać określony zakres wyników zaznacza na ekranie interesujące go obszary. W tym samym momencie wartości na wykresach i w tabelkach zostają przeliczone aby odzwierciedlić aktualny wybór. Czas odpowiedzi na wybraną selekcję danych w aplikacji wynosi najczęściej mniej niż sekundę.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH