Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Nowoczesne technologie kluczem do sukcesu. Rozmowa z Marcinem Jankowskim, dyrektorem działu IT w SOT

Firma SOT na swoje doświadczenie i silną pozycję rynkową pracuje już od 1990 roku. Jest postrzegana jako pewny i stabilny partner handlowy, dlatego cieszy się ogromnym zaufaniem zarówno wśród swoich klientów jak i producentów. Stale inwestuje w nowoczesne technologie dla handlu i od wielu lat ściśle współpracuje z dostawcą rozwiązań IT dla biznesu, lubelską firmą Infinite IT Solutions.

Nowoczesne technologie kluczem do sukcesu. Rozmowa z Marcinem Jankowskim, dyrektorem działu IT w SOT

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Infinite IT Solutions
Data: 08-07-2019, 11:35

- Proszę powiedzieć, od ilu lat trwa współpraca z Infinite IT Solutions?

Współpraca z Infinite IT Solutions trwa już 6 lat. Na początku wdrożyliśmy system Infinite EDI Communicator oraz Infinite Archive, aby poprawić jakość oraz wydajność współpracy  z partnerami biznesowymi. Następnym rozwiązaniem była platforma handlu B2B Infinite eHurtownia, która zautomatyzowała proces składania zamówień z punktów sprzedaży detalicznej do hurtowni. Następnie skoncentrowaliśmy się na ekspansji i jakości obsługi rynku, dlatego też wsparliśmy naszych handlowców kolejnym systemem – Infinite SFA. Dzięki temu posiadamy narzędzia wspierające różne kanały sprzedaży od jednego dostawcy, co umożliwia nam sprawne koordynowanie działań sprzedażowych.

- Czy wdrożenie tych rozwiązań przyniosło wymierne korzyści dla SOT?

Oczywiście, że tak. Jeśli firma chce być konkurencyjna i osiągać wzrost, to musi inwestować
w narzędzia, które jej to umożliwią. Rynek stale się zmienia, nasi klienci, czyli sklepy i sieci handlowe chcą automatyzować coraz więcej procesów, a mając sprawdzonego partnera możemy szybciej reagować na te potrzeby a niekiedy samodzielnie kreować zachowania naszych odbiorców. Jako jedni z pierwszych umożliwiliśmy składanie zamówień poprzez platformę eHurtownia.

- Rozwiązania, które wdrożyliście mają za zadanie wspierać sprzedaż, czyli między innymi skracać czas dostarczenia towarów do odbiorców w całym łańcuchu logistycznym.

Tak to prawda. Od wielu lat naszym hasłem przewodnim, którym się kierujemy jest: „dziś zamówienie, jutro dostawa”. Konsekwentnie trzymamy się tej zasady. W przypadku kiedy zamówienie nie jest realizowane, straty ponoszą obie strony, zarówno my jako dystrybutor jak również odbiorca.

- Sprawne funkcjonowanie firmy w dużym stopniu zależy od tego, czy wdrożone rozwiązania są kompatybilne i współpracują z pozostałymi systemami działającymi w firmie. Jak to wygląda u Państwa ?

W SOT udało się zintegrować wszystkie systemy. Kiedy wdrożyliśmy Infinite eHurtownia dostosowaliśmy  dane (różne formaty dokumentów), które były przesyłane przez eHurtownię do naszego systemu ERP. To pokazuje, że Infinite IT Solutions jest również partnerem dla dostawcy naszego ERP’a. Dodam, że większość danych, które przesyłamy do eHurtowni  i systemu Infinite SFA zostały przeze mnie osobiście opracowane bez ingerencji zewnętrznego dostawcy systemu ERP.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.69.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.