Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wygrywają tylko mocne marki - o marketingu firm spożywczych

  • Autor: Paulina Mroziak
  • Data: 13-10-2017, 13:27
Wygrywają tylko mocne marki - o marketingu firm spożywczych

Przemysł spożywczy w Polsce jest skoncentrowany na nowoczesnej produkcji, a teraz musi popracować nad marketingiem. Tylko dysponując silną marką, producenci stają się równorzędnymi partnerami w negocjacjach z sieciami handlowymi i mają szansę na skuteczne konkurowanie coraz mocniej rozpoznawalnymi markami własnymi.

Dalsza część artykułu (96%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

* Oferta specjalna jest skierowana do osób i podmiotów, które posiadają lub jednocześnie wykupią prenumeratę czasopisma "Rynek Spożywczy". Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

** Oferta rabatowa jest skierowana do osób i podmiotów zamawiających więcej niż jeden abonament Strefy Premium. Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • FMCG 18-10-2017, 13:11:
ale to nie może być strategia sprzedażowa na lata - w kanale nowoczesnym i w skali ogólnopolskiej to tak nie działa; warto budować rozpoznawalną markę, opartą na prawdziwych benefitach produktowych, markę wiarygodną, która wychowa klienta i będzie nośnikiem prawdziwych wartości, szacunek do marki nie wyklucza się z marketingiem i świadomością rynkową ;)
  • makaroniarz 18-10-2017, 10:02:
Absolutna BZDURA ! . mam pytanie : kto i na czyje zlecenie pisze taki artykuł ?.Jestem małym producentem makaronu tradycyjnego jajecznego od 1991 roku i nie mam silnej , reklamowanej marki .Ale mam JAKOŚĆ której te wielkie marki nigdy nie osiągną - bo tam tnie się koszty , liczy sie kasa i zysk. Nie ogladam się na nich , nie współpracuje z marketami i dzięki Bogu nie mam problemu sprzedawać do 70 ton miesiecznie dobrego i nawet drogiego makaronu.Ale ja szanuję swoją markę i moi odbiorcy o tym wiedzą - od 26 lat .pozdrawiam.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH