Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

17 mln zł na reklamę regionalnej żywności

Ponad 17 mln zł ma kosztować kampania informacyjna poświęcona produktom tradycyjnym i regionalnym. Jeżeli Bruksela da jej zielone światło może wystartować jesienią 2012 r. - pisze "Rzeczpospolita".


Autor: Rzeczpospolita
Data: 09-03-2012, 08:21

Agencję Rynku Rolnego ogłosiła już informację przetargu na wybór organizacji wdrażającej kampanię dotyczącą wspólnotowego systemu oznaczeń produktów regionalnych i tradycyjnych. Program zatytułowany "Trzy znaki smaku" ma potrwać trzy lata.

Zgoda Komisji Europejskiej będzie oznaczać także, że wyłoży połowę potrzebnej kwoty. Reszta będzie pochodzić z budżetu krajowego - czytamy w "Rz".

Byłaby to już druga kampania promująca zarejestrowane produkty regionalne. Poprzednia "Oryginalność pod ochroną", która ruszyła siedem lat temu przypadła na lata, gdy dopiero nasi producenci zaczęli się interesować unijną rejestracją.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

dotacje RSS ALERT    /    unijne certyfikaty RSS ALERT    /    fundusze unijne RSS ALERT    /    produkty regionalne RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • regionalnesmaki 2012-03-10 09:50:33
    Oby ARR wybrała dobrze i oby wdrażająca \"organizacja\" zrobiła to porządnie, bo z na razie to konsumenci tyle wiedzą o produktach GI co i nic.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.