Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

20 dużych firm spożywczych ograniczy reklamy skierowane do dzieci

  • Autor: PFPŻ
  • Data: 24-06-2014, 14:02

Ponad 20 firm spożywczych, w tym m.in. Nestle, Mondelez, Coca-Cola, Unilever, PepsiCo i Kellog, w zeszłym tygodniu poinformowało, że zaprzestanie stosowania niektórych reklam skierowanych do dzieci poniżej 12 roku zycia. Ograniczenie reklamy ma objąć te produkty, które nie spełniają w pełni kryteriów żywieniowych ustalonych na podstawach naukowych i/lub krajowych bądź międzynarodowych wytycznych dietetycznych - informuje PFPŻ.

Podobny projekt samoregulacji na początku bieżącego roku złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji PFPŻ. Jak mówił wówczas Andrzej Gantner, ważne jest podejście mediów, które muszą zgodzić się na pewne ograniczenie części przychodów ze względu na wyłączenie niektórych reklam z czasów antenowych skierowanych do dzieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 364) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH