Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

40 firm spożywczych dostanie wsparcie

  • Autor: PAP
  • Data: 13-06-2013, 20:43

40 mikro i małych przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej z Dolnego Śląska otrzyma wsparcie Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej w postaci bezpłatnego doradztwa i szkoleń z zakresu marketingu.

Właśnie rusza nabór przedsiębiorców chętnych do wzięcia udziału w tym projekcie. Eksperci Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej przeprowadzą audyt firmy, opracują plan marketingowy oraz pomogą w jego wdrożeniu.

Uzupełnieniem indywidualnego doradztwa będą szkolenia dla pracowników dotyczące podstawowych zagadnień z zakresu komunikacji marketingowej, strategii budowania marki oraz innowacyjnych form promocji. Specjaliści z DAWG pomogą również w poszukiwaniu partnerów na rynkach zewnętrznych, głównie wschodnich.

Jak powiedziała w piątek PAP dyrektor zarządzający DAWG Agnieszka Mąka, branża rolno-spożywcza jest bardzo przyszłościowa, ale jednocześnie bardzo trudna ze względu na dużą konkurencyjność, zmiany upodobań klientów, zmiany prawa oraz wymagania związane z technologią.

"Wiele firm nie docenia wagi marketingu, tymczasem do zdobycia klientów, pozycji, a przede wszystkim utrzymania się na rynku i rozwoju przedsiębiorstwa jest on niezbędny. Chcemy pokazać przedsiębiorcom, jak wykorzystać jego narzędzia, aby ich firmy miały szansę na odniesienie sukcesu" - dodała.

Dla przedsiębiorców chętnych do udziału w szkoleniach zaplanowano spotkania informacyjne. Pierwsze z nich odbędzie się 17 czerwca w siedzibie Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w Szczawnie-Zdroju, a drugie dzień później w Jeleniej Górze. Głównym tematem ma być przygotowanie polityki marketingowej przedsiębiorstwa pod kątem eksportu. Podczas planowanych spotkań konsultanci DAWG przybliżą również ofertę usług dostępnych w ramach Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera, szczególnie w aspekcie poszukiwania kooperantów na rynkach zewnętrznych. Przedsiębiorcy otrzymają również pakiet informacji o dostępnych narzędziach promocji polskich firm w ramach wydarzeń międzynarodowych.

Jak powiedział prezes DAWG Tomasz Tykierko, w dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej niezbędne są badania rynku. "Przedsiębiorcy muszą znać wymagania klientów, ich oczekiwania i preferencje. Bez tego nie mają szans" - dodał.

Usługi oferowane przez DAWG są nieodpłatne. Projekt finansowany jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH