Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

80% Polaków wybiera naturalną żywność bez sztucznych dodatków i konserwantów

Polacy poświęcają więcej uwagi bezpieczeństwu żywności niż inni Europejczycy – już ponad 80% z nas wybiera naturalną żywność bez sztucznych dodatków i konserwantów - wynika z raportu "Dobre opakowanie ma znaczenie”, przygotowanego na zlecenie Tetra Pak.

80% Polaków wybiera naturalną żywność bez sztucznych dodatków i konserwantów
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 30-06-2017, 11:19

Według badania Polacy coraz większą uwagę zwracają na to, czy opakowania produktów spożywczych zapewniają im wystarczające bezpieczeństwo - chronią ich wartości odżywcze, zabezpieczają przed dopływem światła i czy nie wchodzą w reakcję z zawartością. Dla 4 na 5 badanych ważne jest także to, czy opakowanie jest ekologiczne. Europejczycy kupują 500 milionów napojów dziennie, co w skali roku oznacza ponad 182 miliardy zużytych opakowań. Z roku na rok rośnie nasza świadomość na temat bezpieczeństwa żywności, ochrony jej wartości odżywczych ale też tego, w jaki sposób proces jej produkcji wpływa na środowisko.

- Sprzedaż żywności ekologicznej w Europie stabilnie wzrasta i jesteśmy coraz bardziej wymagający w kwestiach tego co i w jaki sposób jemy. Chcemy żyć zdrowo i mieć wpływ na jakość naszego życia. Aż 84% Polaków woli produkty naturalne, bez sztucznych dodatków lub konserwantów, a 79% z nas deklaruje, że zwraca uwagę na to, czy opakowanie jest ekologiczne. 6 z 10 badanych uważa, że w przyszłości opakowania będą jeszcze ważniejsze - dziś i tak dbamy o tę kwestię bardziej niż 5 lat temu - podano w raporcie.

Zdaniem autorów badania "Dobre opakowanie ma znaczenie” zmiany społeczne niosą za sobą nowe potrzeby, a badania i innowacje budują nowe możliwości. W raporcie zdiagnozowano również osiem najważniejszych trendów zaobserwowanych w przemyśle spożywczym, które wymagają od nas nowego spojrzenia, nie tylko na same opakowania. Należą do nich m.in. wszechobecna digitalizacja, holistyczne podejście do zdrowia, czy stale powiększająca się liczba aktywnych seniorów, których potrzeby odbiegają od potrzeb nastolatków. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dobre opakowanie ma znaczenie RSS ALERT    /    Tetra Pak RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT    /    opakowania 2017 RSS ALERT    /    raport RSS ALERT    /    badanie RSS ALERT    /    badanie opinii RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.