Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

84 proc. Polaków wyda na sylwestra maks. 300 zł (badanie)

W tym roku nie mamy zamiaru wydawać dużo pieniędzy na sylwestra – 84% badanych przeznaczy na ten cel maksymalnie 300 zł. W opinii 50% Polaków, tegoroczna organizacja zabawy sylwestrowej nie powinna być droższa niż w zeszłym roku. Jednak niemal jedna trzecia już wie, że sylwester 2017 będzie kosztować ich więcej niż w rok temu.

84 proc. Polaków wyda na sylwestra maks. 300 zł (badanie)
fot. shutterstock

W obecnych czasach Sylwester i Nowy Rok uznawane są przez większość ludzi za dzień zabawy i okazję do spotkania ze znajomymi. Takiego zdania jest 9 n 10 ankietowanych. Natomiast połowa badanych traktuje obchody sylwestrowe wciąż jako tradycję. Dla 34% osób jest to dobry czas na zmiany i nowe postanowienia.

Pomimo, że tegoroczne święta Bożego Narodzenia oraz Nowy rok sprzyjają wyjazdom urlopowym, to ponad połowa respondentów nie mając planów sylwestrowych, pożegna stary rok w swoich domach – tak twierdzi 53% badanych. Natomiast 1 na 5 ankietowanych zdążyło zorganizować sobie rozrywkę na ten wieczór i zdecydowało się obchodzić sylwestra u znajomych. Warto zaznaczyć, że 2% deklaruje, że spędzi tą ostatnią noc 2017 roku w pracy. Są również tacy, którzy traktują sylwestra jako zwykły dzień tygodnia i uznało, że ten nie ma on dla nich szczególnego znaczenia.

Badanie zostało zrealizowane przez Polski Program Jakości Obsługi metodą ankietową CAWI na
próbie 572 dorosłych Polaków w dniach 18.12-27.12 2017r.

Całość na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sylwester RSS ALERT    /    Polski Program Jakości Obsługi RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.