Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

87 proc. polskich pracowników nie angażuje się w pracę

87% polskich pracowników nie angażuje się w pracę, a 14% wręcz sabotuje swoje miejsce pracy. Dane te – w gospodarce opartej na usługach – budują niepokojący obraz dla właścicieli firm. Jak angażować pracowników, w szczególności pokolenia milenialsów i ich następców wychowanych w świecie technologii?

87 proc. polskich pracowników nie angażuje się w pracę
fot. Shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 29-10-2019, 10:10

Angażowanie pracowników stanowi ogromne wyzwanie dla firm. Dostęp do najnowszych zdobyczy technologii i nastawienie na realizację celów osobistych, to kwintesencja nowego podejścia do miejsca pracy kolejnych generacji pracowników. Sprostanie tym oczekiwaniom i wytworzenie pozytywnej atmosfery pracy to dziś jedno z podstawowych zadań nowoczesnych organizacji.

Grow Uperion to platforma technologiczna w obszarze People, która pozwala na wizualizację poziomu zaangażowania pracowników, ich rozwoju kompetencji czy krótko- i długoterminowych celów zarówno w skali mikro (zespół), jak i makro (regiony, kraje).

– Obecne na rynku pracy pokolenie Y i goniące ich pokolenia Z mają dużą potrzebę samorealizacji. Benefity pracownicze traktują jako normalny element pracy, niestanowiący dla nich motywacji do działania. Niestety klasyczny już zestaw typu siłownia, opieka medyczna, darmowe owoce i pokoje gier nie zwiększają zaangażowania pracowników. Niezależnie od pokolenia każdy z nas jest podatny na te same mechanizmy psychologiczne, których źródła możemy upatrywać wręcz na poziomie biologii mózgu człowieka. W Grow Uperion postanowiliśmy skorzystać z tych uniwersalnych mechanizmów dodając do nich współczesną wiedzę o najbardziej ekscytujących formach podawania treści, edukowania czy motywowania do zwiększonego wysiłku, atencji. Dzięki temu stworzyliśmy miękkie narzędzie, które pozwala dochodzić do twardych rezultatów. Na poziomie wizualizacji zastosowaliśmy czytelną w każdej kulturze symbolikę rosnącego obiektu, np. drzewa, czyli kompetencji, zadań, celów, które należy pielęgnować tak jak roślinę – tłumaczy Małgorzata Celarek, pomysłodawczyni i CEO Grow Uperion, spółki wchodzącej w skład grupy TenderHut.

– Choć jako start-up istniejemy na rynku dopiero 6 miesięcy, to mamy już na koncie wdrożenie w firmach Unilever i w Mondelez. Mam za sobą ponad 50 spotkań z liderami rynku korporacyjnego w Polsce i regionie CEE. Niemal wszyscy moi rozmówcy dostrzegają fakt, że Grow Uperion, jak mało które podejście w sektorze People, adresuje kluczowe wyzwania w obszarze zaangażowania i motywowania pracowników. – dodaje Celarek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

TenderHut RSS ALERT    /    rynek pracy RSS ALERT    /    praca RSS ALERT    /    zatrudnienie RSS ALERT    /    pracownicy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.28.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.