Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ABB na FRSiH: Istotną rolę w biznesie 4.0 będzie odgrywać dbałość o bezpieczeństwo informacji

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 10-11-2017, 15:28
ABB na FRSiH: Istotną rolę w biznesie 4.0 będzie odgrywać dbałość o bezpieczeństwo informacji
Jakub Pawlak, kierownik obszaru sprzedaży dla segmentu spożywczego ABB Sp. z o.o, fot. PTWP

– Istotną rolę będzie odgrywać tutaj dbałość o bezpieczeństwo informacji, zarówno pozyskiwania, przetwarzania, przekazywania i udostępniania – powiedział Jakub Pawlak, kierownik obszaru sprzedaży dla segmentu spożywczego ABB Sp. z o.o, w trakcie debaty "Biznes 4.0: Przemysł spożywczy buduje przewagę w oparciu o technologię" podczas X Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

W trakcie debaty Jakub Pawlak wskazał działania, które będzie można w polskich warunkach wcielić w miarę gładko oraz te, które jednak mogą stwarzać pewne trudności.

– Patrząc na początki i założenia związane z wprowadzaniem rewolucji przemysłu 4.0 to były bardzo ogólnikowe hasła. Dzisiaj zauważamy, że wchodząc coraz głębiej do przemysłu 4.0, pojawiają się problemy i wyzwania, z którymi trzeba sobie poradzić. Moim zdaniem istotną rolę będzie odgrywać tutaj dbałość o bezpieczeństwo informacji, zarówno pozyskiwania, przetwarzania, przekazywania i udostępniania. I to jest punkt priorytetowy, ponieważ obszar, który będzie umożliwiał dalszy rozwój tej technologii, która później będzie kojarzona z przetwarzaniem tych informacji. Nasza firma ABB w połowie zeszłego roku rozpoczęła współpracę z firmą Microsoft, aby z jednej strony zaktualizować oprogramowanie, opracować nasze produkty i wprowadzić nowe systemy zabezpieczeń. Druga rzecz, która jest równie ważna to kwestia automatyczności urządzeń w zakresie powierzanych zadań. Trzecia rzecz bardzo istotna – wszystkie aplikacje i oprogramowania, które poszerzają naszą rzeczywistość i sprawiają, że staje się wirtualna czyli np. nie tylko budowanie wirtualnych stanowisk i sprawdzania ich wydajności, ale rozszerzanie tego procesu o całe fabryki, gdzie jesteśmy w stanie przed podjęciem decyzji o inwestycji już wykonać symulację dużej części zagadnienia, z którym się mierzymy – tłumaczył kierownik obszaru sprzedaży dla segmentu spożywczego ABB.

– Z kolei ograniczeniem może być kwestia rachunku ekonomicznego. Moim zdaniem jest to kwestia dostępności i rachunku ekonomicznego –dodał Jakub Pawlak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.