Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ABB na FRSiH: Mamy duże zainteresowanie innowacjami ze strony segmentu piekarniczego i cukierniczego (wideo)

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 13-11-2017, 11:55
ABB na FRSiH: Mamy duże zainteresowanie innowacjami ze strony segmentu piekarniczego i cukierniczego (wideo)
Jakub Pawlak, kierownik obszaru sprzedaży dla segmentu spożywczego ABB Sp. z o.o, fot. PTWP

– Mamy duże zainteresowanie ze strony segmentu np. piekarniczego i cukierniczego, gdzie widzimy bardzo dużą tendencję do zastosowania robotów związanych z pakowaniem – powiedział Jakub Pawlak, kierownik obszaru sprzedaży dla segmentu spożywczego ABB Sp. z o.o w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Jakub Pawlak przedstawił ofertę ABB związaną z rozwojem biznesu 4.0. przygotowaną dla poszczególnych firm.

– Jest to zarówno szeroka oferta produktowa, zaczynająca się od wszystkich produktów związanych z przesyłaniem, przetwarzaniem, gromadzeniem, wytwarzaniem energii elektrycznej, poprzez automatykę procesową, aż do robotów przemysłowych. Natomiast jeśli chodzi o ofertę aplikacyjną, to mamy możliwość przygotowania kompletnego rozwiązania dla naszych klientów, zarówno przy współpracy z naszymi partnerami, czyli firmami, które budują urządzenia, dostarczają gotowe systemy, jak i w oparciu o nasze centrum aplikacji zrobotyzowanych, które znajduje się w Warszawie i zajmuje się tylko i wyłącznie opracowaniem rozwiązań związanych z pakowaniem, przenoszeniem, paletyzacją jako kompletna oferta dla naszych klientów – tłumaczył kierownik obszaru sprzedaży dla segmentu spożywczego ABB Sp. z o.o

Jakub Pawlak wskazał również te sektory z branży spożywczej, które najczęściej decydują się na innowacyjne rozwiązania.

– Jeżeli chodzi o rynek polski, to zauważamy tendencje i mamy doświadczenie we współpracy zarówno z firmami dużymi jaki małymi. Firmami koncernowymi jaki małymi, zatrudniającymi np. do 200 pracowników. Mamy duże zainteresowanie ze strony segmentu np. piekarniczego i cukierniczego, gdzie widzimy bardzo dużą tendencję do zastosowania robotów związanych z pakowaniem – wskazał kierownik obszaru sprzedaży dla segmentu spożywczego ABB Sp. z o.o

– Wszędzie tam, gdzie wydajność procesu jest wysoka i zadania związane z logistyką opakowań są bardzo skomplikowane, zastosowanie robotów przemysłowych daje możliwości zautomatyzowania tego, ale zarówno utrzymania elastyczności tego procesu i to jest również duża przewaga naszej oferty – dodał Jakub Pawlak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 562) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.