Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Agility Logistics chce obsługiwać nowe branże

Agility Logistics, polski oddział Agility, globalnego dostawcy zintegrowanych rozwiązań logistycznych, wzmacnia ofertę skierowaną do firm z branży kosmetycznej i perfumeryjnej. Teraz, oprócz frachtu morskiego, klienci mogą korzystać z ekspresowych usług lotniczych oraz transportów specjalnych. W ostatnim czasie spedytorzy Agility zorganizowali dwa ciekawe transporty kosmetyków: drogą morską do Libanu i lotniczym cargo do Hongkongu.

Agility Logistics chce obsługiwać nowe branże
fot. Agility

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 01-12-2018, 10:31

Branża kosmetyczna w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Krajowi producenci zdobywają kolejne rynki zagraniczne, nawiązując współpracę z dystrybutorami na świecie. W dotarciu do nowych klientów kluczową rolę odgrywają firmy logistyczne, aktywnie wspierające rozwój ich międzynarodowych łańcuchów dostaw.

- Oprócz Europy, perspektywicznym kierunkiem eksportowym dla polskich firm kosmetycznych i perfumeryjnych staje się Azja i Bliski Wschód. Firmy z tej branży najczęściej korzystają z dostaw drogą morską. Co ciekawe, realizujemy coraz więcej zleceń na fracht lotniczy, co do tej pory ze względu na koszty było domeną firm hi-tech i automotive. Dostawy ekspresowe dotyczą głównie dostaw kosmetyków na specjalne akcje sprzedażowe, takie jak Black Friday - mówi Karolina Gasińska-Byczkowska, country manager Agility Logistics.

Przy organizacji transportów kosmetyków i artykułów perfumeryjnych operator logistyczny musi uwzględnić różne czynniki. Najważniejsze z nich związane są z warunkami przewozu, zwłaszcza temperaturą i wilgotnością powietrza. Dodatkowo produkty takie jak dezodoranty, perfumy czy wody toaletowe traktowane są jako materiały niebezpieczne, co oznacza, że warunki ich transportu muszą spełnić wiele restrykcyjnych wymogów, zarówno w transporcie morskim (IMO), drogowym (ADR) jak i lotniczym (DGR).

Przykładem transportu lotniczego może być zlecenie zrealizowane przez spedytorów Agility Logistics dla Lalami, jednego z największych dystrybutorów kosmetyków zachodnich marek w Chinach. W tym przypadku przewożonym ładunkiem było 80 palet saszetek z maseczkami do twarzy z koziego mleka, wyprodukowanymi przez Ziaję, jednego z największych polskich producentów kosmetyków. Realizacja tego zlecenia przebiegła w prawdziwie ekspresowym tempie.

- Od momentu złożenia zamówienia przez dystrybutora, przez produkcję wymaganej partii kosmetyków do dostarczenia jej do centrum dystrybucyjnego w Guangzhou upłynęło zaledwie 4 dni. Ładunek pokonał dystans ponad 9 tys. km - wyjaśnia Emil Dąbrowski, airfreight specialist, Agility Logistics, który odpowiadał za przygotowanie i kompleksową organizację tego transportu. - Zlecenie było realizowane w gorącym okresie dostaw przedświątecznych, przed Black Friday, kiedy trudno jest zarezerwować miejsce w samolocie. Kluczowe znacznie miała też waga przesyłki, w transporcie lotniczym tak duże ładunki są zazwyczaj dzielone i przewożone w ramach 3 czy 4 rejsów. Tu nie mieliśmy na to czasu.

więcej informacji:

Agility Logistics Polska RSS ALERT    /    Agility RSS ALERT    /    Katarzyna Dźwigalska RSS ALERT    /    transport morski RSS ALERT    /    transport lotniczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.86.175.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.