Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Agility rozwija globalny system obsługi klientów

Agility, globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, rozwija globalny system Agility Connects, który wspomaga klientów w efektywnym zarządzaniu procesami transportowymi oraz operacjami magazynowymi. Jego funkcjonalność została dopasowana do potrzeb i oczekiwań użytkowników, którzy mogą korzystać z trzech, różnych opcji – Visibility, Integration i Collaboration.

Agility rozwija globalny system obsługi klientów
fot. Agility

- Sieć logistyczna Agility obejmuje 100 krajów na całym świecie. Na co dzień współpracujemy z ponad 60,5 tys. klientów, którym oferujemy zintegrowane rozwiązania logistyczne z zakresu m.in. spedycji lotniczej, morskiej, drogowej i kolejowej, obsługi specjalistycznych projektów oraz logistyki kontraktowej i usług magazynowych. Klienci oczekują od nas nie tylko szybkiego i prostego dostępu do informacji o tym, co się dzieje z ich przesyłką, ale także wsparcia w efektywnym zarządzaniu całymi procesami logistycznymi. Agility Connects został przygotowany tak, aby na te potrzeby odpowiedzieć” mówi Karolina Gasińska-Byczkowska, Branch Manager Agility Logistics w Polsce.

Pierwszą i podstawową opcją Agility Connects jest Visibility, dostępne na stronie internetowej Agility lub smartfonach w aplikacji mobilnej Agility Mobile Apps. Korzystający z niej klienci w czasie rzeczywistym, przez 24 godziny 7 dni w tygodniu w prosty sposób mogą śledzić status przesyłek lotniczych, drogowych, morskich i kolejowych od momentu nadania do doręczenia do odbiorcy końcowego. Visibility umożliwia tworzenie raportów według parametrów i częstotliwości określonej przez użytkowników, ustawianie przypomnień oraz zapewnia szybki dostęp do dokumentacji przewozowej, co jest przydatne m.in. podczas odpraw celnych. W przypadku przesyłek drogowych klienci mogą także składać zlecenia transportowe, a przy regularnych zleceniach korzystać z gotowych szablonów do składania zamówień. Drugi poziom systemu Agility Connects, czyli Integration dodatkowo obejmuje funkcjonalności związane z elektroniczną wymianą danych (EDI), zarządzaniem dokumentacją i widocznością zamówień. Pozwala użytkownikom na zarządzanie terminami zleceń, co jest szczególnie ważne przy konsolidacji transportów przesyłek z różnych miejsc. Wśród największych korzyści dla użytkowników tej opcji wymienić można ograniczenie konieczności ponownego wprowadzania danych do systemu i wynikających stąd błędów, lepszą widoczność procesów transportowych, pozwalającą na skuteczniejsze planowanie i prognozowanie, skrócenie czasów fakturowania i płatności oraz zmniejszenie dokumentacji papierowej. Firmy oraz ich dostawcy zyskują dostęp do statusu zamówienia w czasie rzeczywistym. Agility Connects Visibility i Integration są bezpłatne i nie wymagają integracji systemów użytkowników oraz operatora.

więcej informacji:

Agility RSS ALERT    /    Karolina Gasińska-Byczkowska RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.79.137
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.