Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Agility zainwestuje 100 mln dolarów w cyfrową platformę logistyczną Shipa

Agility, globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, w ciągu najbliższych trzech lat zainwestuje 100 mln USD w projekt uruchomienia Shipa.com, cyfrowej platformy logistycznej umożliwiającej przedsiębiorcom oraz konsumentom zarządzanie transportem, sprzedażą oraz dostawami przez Internet.

Agility zainwestuje 100 mln dolarów w cyfrową platformę logistyczną Shipa
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 03-01-2019, 10:39

„Shipa.com, dzięki zastosowanej technologii, ułatwia działalność zarówno niewielkim firmom, które mogą zarządzać łańcuchami dostaw przy pomocy kilku kliknięć, jak i klientom indywidualnym, którzy na telefonie mogą sprawdzić status zamówionej przesyłki” mówi Henadi Al-Saleh, przewodnicząca rady nadzorczej Agility. „Dzięki Shipa.com logistyka staje się wygodniejsza, bardziej zrozumiała, a jednocześnie prostsza i dostępna dla wszystkich.”

W skład platformy Shipa.com wchodzą:

Shipa Freight  zapewnia małym przedsiębiorstwom bezpośredni i szybki dostęp do stawek transportowych, a także umożliwia rezerwację, płatność oraz śledzenie przesyłek morskich i lotniczych na całym świecie, z dowolnego urządzenia cyfrowego lub mobilnego. To pierwsza w branży i najbardziej zaawansowana, w pełni zintegrowana usługa internetowego zarządzania frachtem, dostępna obecnie w ponad 100 krajach, w tym w Polsce.

Shipa Ecommerce  zapewnia sprzedawcom internetowym dostęp do najszybciej rozwijających się i zróżnicowanych rynków na całym świecie. Shipa Ecommerce oferuje zintegrowane rozwiązania logistyczne obejmujące usługi frachtowe, obsługę magazynową oraz dostawy w rejonie Zatoki Perskiej, poszerzone w najbliższej przyszłości o kraje Unii Europejskiej i Afrykę. Jej klientami są międzynarodowe sieci handlowe z USA, UE i Azji, a także lokalne firmy z Bliskiego Wschodu. Rozwiązania Shipa Ecommerce wykorzystują łatwą w obsłudze integrację cyfrową: API i interfejsy sieciowe, takie jak integracja z portalami klientów, stronami internetowymi i aplikacjami.

Shipa Delivery oferuje przedsiębiorcom i klientom indywidualnym dostawy w ciągu tego samego dnia, następnego dnia i międzynarodowe w krajach Zatoki Perskiej. Intuicyjna i łatwa w obsłudze platforma dostępna jest z urządzeń mobilnych lub zintegrowana bezpośrednio z systemami biznesowymi klientów. Dostarcza ona rozwiązań umożliwiających optymalizację działań pod względem szybkości, wygody oraz kosztów.

„Logistyka jest kręgosłupem handlu. To jednak skomplikowany proces, a jego złożoność przysparza poważne trudności drobnym przedsiębiorcom. Małe firmy często nie mają dostępu do zasobów, narzędzi i rozwiązań logistycznych, z których korzystają najwięksi gracze” powiedziała Henadi Al-Saleh. „Nic zatem dziwnego, że po przeprowadzeniu rozmów z przedstawicielami 800 małych i średnich przedsiębiorstw z całego świata, odkryliśmy, że aż 78 proc. z nich chciałoby mieć możliwość zarządzania procesami logistycznymi przez Internet. Shipa stanowi odpowiedź na tę ich potrzebę, tym samym dając im szansę wykorzystania możliwości oferowanych przez światową gospodarkę cyfrową”.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.131.208
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.