Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Aplikacja zniżkowa Qpon z milionem pobrań

  • Autor: Monday News
  • Data: 01-09-2016, 12:29

W sierpniu liczba pobrań aplikacji mobilnej Qpony na Androidzie przekroczyła 1 milion. Jest to wzrost aż o 500 tysięcy pobrań więcej w porównaniu z tym samy okresem w 2015 roku. Użytkownicy uruchamiają ją co najmniej kilka razy w tygodniu.

Odbiorcy aplikacji mobilnej Qpony.pl to w 56,5 proc. kobiety i 43,5 proc. mężczyźni. Najwięcej użytkowników (43 proc.) jest w wieku 25-34 lata, nieco mniej (37 proc.) ma od 18 do 24 lat. Najczęściej przeglądają oni cztery kategorie: jedzenie, modę, sport i dziecko. Sukces aplikacji to jeden z efektów smart shoppingu, czyli silnego trendu polegającego na dokonywaniu inteligentnych decyzji zakupowych, aktywnym poszukiwaniu informacji o produktach i zniżkach.

-  Nikt nie spodziewał się, że rozwój mobilnego kanału komunikacji będzie tak intensywny w ciągu ostatnich trzech lat. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić rzeczywistość bez tabletów i smartfonów. Dlatego tym bardziej jesteśmy zadowoleni z faktu, że już ponad 1 mln mobilnych użytkowników postanowiło nam zaufać, a wskaźnik ich miesięcznej aktywności w aplikacji udowadnia, że nie zawiedliśmy ich oczekiwań, mówi Tomasz Jabłoński, CEO w firmie Qpony.pl.

Wprowadzając ideę couponingu w Polsce, spółce zależało na przeniesieniu kuponów rabatowych i gazetek do bardziej dostępnego narzędzia, dzięki któremu można komunikować oferty szybciej, taniej i precyzyjniej, a odbiorcy mają wszystkie promocje w zasięgu ręki. Uwzględniono także to, że tzw. smart shopperzy to konsumenci mający analityczne podejście do zakupów, mądrze zarządzający swoim budżetem i wykorzystujący nowe technologie wspierające decyzje zakupowe.

- W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chcemy pozyskać dodatkowo ćwierć miliona unikalnych użytkowników miesięcznie. Planujemy osiągnąć ten wynik dzięki rozwojowi dodatkowych funkcji, m.in "kup teraz” oraz udostępnianiu użytkownikom coraz bogatszej oferty, również lokalnej. To sprawi, że użytkownik będzie mógł skorzystać z atrakcyjnych ofert rabatowych, w tym lokalnych restauracji czy kin, dodaje Tomasz Jabłoński.

Poznańska firma Qpony rozpoczęła działalność w 2010 roku, drukując katalogi rabatowe. Obecnie jest to największa w Polsce zniżkowa aplikacja mobilna. Razem z aplikacją Blix, którą spółka przejęła w czerwcu tego roku, tworzy ona drugą, po aplikacjach grupy Allegro, największą grupę m-commerce w Polsce. Zrzesza ona ponad milion aktywnych użytkowników miesięcznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 03-09-2016, 22:39:
Aplikacje mobilne na wszystkie systemy:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 641) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.