Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Aplikacje raportowe zwiększają efektywność projektów wspierających sprzedaż

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 22-03-2018, 12:06
Aplikacje raportowe zwiększają efektywność projektów wspierających sprzedaż
fot. OEX Cursor

Działania z obszaru shopper marketingu i audytów w punktach sprzedaży coraz częściej wspiera technologia. Zaawansowane aplikacje raportowe umożliwiają natychmiastowy dostęp do danych z realizowanych akcji, co pozwala skuteczniej monitorować ich efekty.

Mobilne systemy raportowe służą do gromadzenia w jednym miejscu wszystkich informacji – także tych graficznych – dotyczących projektów realizowanych w terenie, często bardzo rozproszonych geograficznie. Pozwalają prowadzić plany pracy zespołów regionalnych, zbierać dane dotyczące przebiegu akcji, wykorzystania materiałów POS, wysokości sprzedaży czy cen produktów. Wspierają także realizację zaawansowanych badań Mystery Shopper. Zakres gromadzonych informacji jest elastycznie dopasowywany do specyfiki danego projektu i oczekiwań klienta.

Na potrzeby naszych projektów stworzyliśmy autorską aplikację raportową. Narzędzie wykorzystujemy podczas realizacji projektów terenowych m.in. dla WWF, firm z branży FMCG i AGD oraz dużego koncernu tytoniowego. Klienci mają dostęp do danych w czasie rzeczywistym, co umożliwia bieżące reagowanie na informacje z punktów sprzedaży, dotyczące np. dostępności produktów czy działań konkurencji – mówi Przemysław Bogdański, członek zarządu OEX Cursor.

Systemy raportowe usprawniają także komunikację ze strukturą terenową realizującą projekty. Rozwiązanie opracowane przez OEX Cursor umożliwia m.in. dystrybucję materiałów szkoleniowych, informacji dotyczących celów sprzedażowych czy wysokości wynagrodzeń uzyskanych przez personel promocyjny. Osoby zaangażowane w projekt za pośrednictwem aplikacji mogą kontaktować się z przełożonymi i na bieżąco wyjaśniać kwestie dotyczące harmonogramu pracy czy poziomu zrealizowanego celu. Systemy raportowe sprawdzają się przede wszystkim w długofalowych akcjach z udziałem promotorów, konsultantów sprzedaży, hostess i ambasadorów marek.

Nasze aplikacje raportowe coraz częściej są zintegrowane z systemami klienta. Zawierają opcję geolokalizacji, co pozwala precyzyjnie określić, którego punktu sprzedaży dotyczą informacje. Dane są odpowiednio zabezpieczone i udostępniane zgodnie z ustalonym z klientem systemem uprawnień, spełniają także kryteria narzucane przez dyrektywę RODO – dodaje Zbigniew Puchała, Account Director z OEX Cursor.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 551) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.