Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

ASM Group zwiększył przychody w pierwszym kwartale br.

ASM Group, lider w outsourcingu usług wsparcia sprzedaży w pierwszym kwartale 2016 roku wygenerował skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 38 434 mln zł. Wskaźnik EBITDA wyniósł 2 460 mln zł, co oznacza jego wzrost o 124 tys. zł, tj. 5,3% w stosunku do I kwartału 2015 roku.

Największy udział w przychodach Grupy Kapitałowej stanowiły przychody segmentu merchandising, które w I kwartale 2016 roku kształtowały się na poziomie 24 017 mln zł. Grupa osiągnęła wzrost sprzedaży również w segmencie outsourcingu sił sprzedaży. Wartość sprzedaży oraz wzrost w stosunku do I kwartału 2015 roku wyniósł 5 496 mln zł (+4,6 %).

Wyniki zrealizowane w I kwartale 2016 roku potwierdzają, że strategia przyjęta przez ASM Group polegająca na długookresowej budowie i wartości spółki jest konsekwentnie przez nas realizowana – mówi Marcin Skrzypiec, prezes zarządu ASM Group. Strategia zakłada zarówno konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej w obszarze kompleksowych usług wsparcia procesów sprzedaży za sprawą przejęć podmiotów w Polsce, jak i rozszerzenie zasięgu terytorialnego działalności Grupy Kapitałowej przez ekspansję na kolejne rynki zagraniczne w wybranych krajach europejskich – dodaje Skrzypiec.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Skrzypiec RSS ALERT    /    ASM Group RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.146.195.24
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.