Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Bank BGŻ BNP Paribas partnerem strategicznym projektu Szlachetna Paczka

Bank BGŻ BNP Paribas został partnerem strategicznym projektu Szlachetna Paczka. To oznacza, że Bank nie tylko zaangażuje się w przedświąteczną pomoc dla najbardziej potrzebujących rodzin, ale także będzie wspierał jej działalność przez cały rok oraz promował ideę mądrego pomagania. Przy tej okazji Bank przygotował kampanię promującą ideę radości płynącej z pomagania w codziennym życiu z udziałem wolontariuszy i beneficjentów Szlachetnej Paczki - Pomaganie jest fajne!

Bank BGŻ BNP Paribas partnerem strategicznym projektu Szlachetna Paczka
fot. materiały prasowe

Blisko 2000 pracowników-wolontariuszy Banku BGŻ BNP Paribas z całej Polski zaangażowało się w Szlachetną Paczkę. Jest to największa akcja wolontariacka z udziałem pracowników jednej firmy w historii działalności Szlachetnej Paczki. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracowników, ponad 100 rodzin potrzebujących wsparcia otrzyma pomoc.

– Bardzo się cieszę, że pracujemy w tym roku wspólnie z marką o takiej pozycji jak Bank BGŻ BNP Paribas. Ma to dla nas zasadnicze znaczenie, bo tylko tak duży i wiarygodny partner daje nam możliwość pracy, mądrego planowania i projektowania naszych programów społecznych w sposób jeszcze bardziej efektywny. Dzięki strategicznemu partnerstwu z Bankiem BGŻ BNP Paribas nie musimy już każdego dnia walczyć o to, by Szlachetna Paczka w ogóle przetrwała, ale możemy się skupić na tym, na czym nam najbardziej zależy – na wdrażaniu takich mechanizmów mądrej pomocy, które dają rodzinom włączonym do Paczki i dzieciom z Akademii Przyszłości największe szanse na trwałą zmianę ich sytuacji – mówi Joanna Sadzik, prezes zarządu Stowarzyszenia WIOSNA, które organizuje Szlachetną Paczkę. 

Ponadto, częścią partnerstwa Banku BGŻ BNP Paribas ze Szlachetną Paczką jest również wsparcie finansowe inicjatywy. Klienci, poprzez wykonywane płatności bezgotówkowe, przyczyniają się do pomagania. Za każdą płatność wykonaną kartą, Bank przekaże 1 grosz na rzecz Szlachetnej Paczki, a w przypadku płatności wykonywanych za pomocą aplikacji mobilnej będą to 2 grosze. 

„Pomaganie jest fajne!” 

Jednym z elementów strategicznego partnerstwa ze Szlachetną Paczką jest kampania „Pomaganie jest fajne!”. Osią działań projektu jest 3 minutowe wideo w reżyserii Tomasza Knittela, które powstało dzięki zaangażowaniu i współpracy z wolontariuszami, beneficjentami, promujące ideę radości płynącej z pomagania w codziennym życiu. W filmie wzięli udział wolontariusze Szlachetnej Paczki oraz Banku BGŻ BNP Paribas, zaangażowani w inicjatywę. Działania w Internecie rozpoczną się 5 grudnia, a od 6 grudnia kampania będzie obecna w telewizji. Współczesną aranżację utworu Ewy Bem pt.: „Podaruj mi trochę słońca” zaaranżował Smolik, a piosenką w nowym brzmieniu zaśpiewała Natalia Przybysz. 

więcej informacji:

Bank BGŻ BNP Paribas RSS ALERT    /    Bank BGŻ RSS ALERT    /    Szlachetna Paczka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.218.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.