Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Bartek Sibiga z DDOB: Smartfon to dla młodych osób narzędzie pracy i konsumpcji treści online

Wśród młodych osób komunikacja dąży do "real time" i cały czas przyspiesza. Dla wielu dwudziestolatków smartfon jest nie tylko narzędziem konsumpcji treści wideo, ale staje się też narzędziem pracy – mówił Bartek Sibiga, founder platformy społecznościowej DDOB (Daily Dose Of Beauty) w trakcie debaty "The future of the market. Nowy konsument" odbywającej się podczas European Start-up Days – wydarzenia, które było częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Bartek Sibiga z DDOB: Smartfon to dla młodych osób narzędzie pracy i konsumpcji treści online
Bartek Sibiga, founder platformy społecznościowej DDOB. Fot. PTWP

Bartek Sibiga, założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com (Daily Dose Of Beauty) mówił podczas debaty o początkach powstania swojego startupu oraz o tym, czym się charakteryzują młodzi konsumenci. 

Zanim Bartek Sibiga założył DDOB, był narciarzem freestylowym. – Byłem w kadrze Polski, reprezentowałem nasz kraj na mistrzostwach świata i innych wydarzeniach sportowych. Zakończenie kariery przyspieszyła mi poważna kontuzja kolana. Zerwałem wiązadło krzyżowe i wiązadło boczne. Wiąże się to z długotrwałym przywiązaniem do łóżka i rehabilitacją. Postanowiłem wykorzystać ten czas produktywnie, a że studiowałem informatykę, udało mi się zaprogramować pierwszą wersję platformy społecznościowej DDOB – mówił.

– DDOB to społeczność twórców. W tej chwili zrzeszamy 35 tys. twórców, których rozumiemy jako osoby, które tworzą różne rzeczy w internecie. Docieramy do milionów widzów, milionów czytelników w grupie pokolenia Z i milenialsów – dodał.

– O młodym pokoleniu konsumentów mogę opowiedzieć z praktycznego punktu widzenia, ponieważ my w DDOB codziennie współpracujemy z tymi ludźmi, codziennie ich widzimy. Obserwujemy, że osoby, które mają ok. 20 lat inaczej konsumują media niż ludzie w wieku 26 lat. Konsumpcja wideo na YouTube wśród naszych twórców DDOB w 80 proc. odbywa się poprzez urządzenia mobilne. Nikt już nie chce albo nie ma czasu oglądać tego na dużym ekranie – mówił.

– W naszym serwisie jest miejsce, w którym influenserzy muszą wypełnić dane do umowy. Trzeba podać dość skomplikowane dane, m.in. oddział ZUS, numer konta bankowego. Zakładaliśmy, że tego typu dane będą wprowadzać z desktopu, ale okazało się, że wszyscy z młodszej grupy 20-latków wypełniają dane na telefonach – tłumaczył. 

Dodał, że był tym zaskoczony. – Jeżeli mam do napisania artykuł lub większą pracę, nie robię tego przez telefon, bo nie jest to dla mnie wygodne. Nie jest to pierwsze narzędzie, które bym do tego wybrał, natomiast nasi użytkownicy robią to przez telefon. W naszym serwisie co miesiąc dodawanych jest 4 tys. artykułów, z czego 50 proc. osób pisze je na telefonie. Jeśli piszą na telefonie długie artykuły, składające się z wielu paragrafów, to pokazuje, jak zmienia się użytkowanie smartfonów: dla młodych osób jest to narzędzie pracy – tłumaczył.

więcej informacji:

Bartek Sibiga RSS ALERT    /    DDOB RSS ALERT    /    Daily Dose Of Beauty RSS ALERT    /    EEC 2018 RSS ALERT    /    European Start-up Days RSS ALERT    /    Europejski Kongres Gospodarczy RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    młodzi konsumenci RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    smartfon RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.87.253.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.