Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Błyskawiczny wzrost wydatków na reklamę w mediach społecznościowych

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 28-02-2012, 08:20

W 2013 r. reklamowe wpływy sieci społecznościowych na świecie po raz pierwszy przekroczą 10 mld dol. Większość trafi do Facebooka - podaje "Rzeczpospolita".

Globalny rynek reklamy w tym roku nie ma według prognoz szans na wzrost większy niż 5,5 proc. Tymczasem reklamowe wpływy sieci społecznościowych sięgną w tym roku według eMarketera 7,7 mld dol. (to aż o połowę więcej niż rok wcześniej). W przyszłym roku przekroczą symboliczną granicę 10 mld dol., a w 2014 r. zbliżą się do 12 mld dol. (wyniosą wtedy 11,87 mld dol.). Tempo wzrostu wydatków reklamowych na portale społecznościowe będzie powoli wyhamowywało, ale i tak będzie imponujące w porównaniu z przychodami innych mediów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH