Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Branża spożywcza jest liderem we wdrażaniu aplikacji klasy SFA

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-01-2014, 14:16
Branża spożywcza jest liderem we wdrażaniu aplikacji klasy SFA
Tomasz Kajdzik, dyrektor działu wdrożeń systemów mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions (fot. materiały prasowe)

Obecnie branża spożywcza w Polsce jest jednym z lepiej "zinformatyzowanych" segmentów rynku, jeśli chodzi o wykorzystanie mobilnych aplikacji wsparcia sprzedaży klasy SFA - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Kajdzik, dyrektor działu wdrożeń systemów mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions.

- Czy firmy z branży spożywczej inwestują w aplikacje mobilne?

Mogę śmiało powiedzieć, że branża spożywcza w Polsce jest jednym z lepiej "zinformatyzowanych" segmentów rynku, jeśli chodzi o wykorzystanie mobilnych aplikacji wsparcia sprzedaży klasy SFA (tzw. Sales Force Automation). A co ważniejsze, stale śledzi nowości z tego obszaru i nie ma oporów, aby inwestować w najnowsze technologie, mogące usprawnić działania terenowych struktur sprzedaży. Konkurencyjny rynek tzw. dóbr szybko zbywalnych często wymusza na producentach FMCG poszukiwania niebanalnych rozwiązań, które pozwolą im na uzyskanie przewagi i zwiększanie sprzedaży. Wiemy to z doświadczenia, jako wieloletni partner biznesowy wielu wiodących firm z tej branży oraz liczący się europejski dostawca systemów SFA.

- Jeszcze niedawno polskich przedstawicieli handlowych wspierały aplikacje mobilne działające na przenośnych urządzeniach PDA tzw. Pocket PC. Obecnie coraz bardziej popularne stają się rozwiązania oparte o technologie dotykowe, pracujące na nowoczesnych smartfonach czy tabletach...

Rosnące zainteresowanie użytkowników tym sprzętem wymusiło na nas, czyli dostawcach systemów mobilnych, stworzenie nowej generacji programów, które mogą wykorzystać ich możliwości, a przede wszystkim są w stanie zaoferować większy niż dotychczas zakres możliwości wsparcia rozproszonych sił przedstawicielskich. Chodzi tu przede wszystkim o zmianę filozofii, bardziej ergonomiczny interfejs czy wreszcie dostęp do szeregu standardowych, aczkolwiek bardzo użytecznych aplikacji, takich jak mapy, e-mail, kamera, kalendarz czy aparat fotograficzny. Nowe oprogramowanie umożliwia również praktycznie znacznie większy dostęp do różnego rodzaju multimediów. Najbardziej zaawansowane na rynku systemy SFA, takie jak Mobile Touch, potrafią też mocniej integrować i efektywniej wykorzystywać informacje ze źródeł zewnętrznych. Ich znaczącą przewagą jest również możliwość elastycznego kreowania procesów biznesowych. Są to wartości dodane, które oferują najlepsi producenci tych rozwiązań.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH