Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Branże mięsna i mleczarska mocno inwestują w maszyny pakujące

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-02-2013, 13:23
Branże mięsna i mleczarska mocno inwestują w maszyny pakujące

Opakowanie w produktach spożywczych oprócz funkcji marketingowej, spełnia rolę ochronną stanowiąc barierę zarówno mechaniczną, jak i biologiczną utrzymującą wewnątrz zmodyfikowaną atmosferę z odpowiednio dobranej mieszaniny gazów lub jej brak - próżnię. Z tego powodu obserwujemy stały wzrost udziału produktów opakowanych w branżach, gdzie produkt jest nietrwały i podatny na uszkodzenia - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Tyrek, dyrektor regionalny Ulma Packaging Polska.

W maszyny pakujące inwestują głównie: przemysł mięsny, mleczarski, branża dań gotowych, oraz sektor warzyw i owoców. - Niewątpliwą zaletą i wartością dodaną dla klienta jest możliwość zakupienia produktu porcjowanego np.: plastrowanego, którego przygotowanie i produkcja odbyła się w warunkach przemysłowych, z zachowaniem norm jakościowych i higienicznych. Klient biorąc na półce produkt uzyskuje porcję konfekcjonowaną, estetycznie przygotowaną z pełną informacją o produkcie na etykiecie, co często jest niemożliwe przy zakupie produktu luzem - zauważa Tyrek.

Opakowanie jest również znakiem rozpoznawczym produktu. - Dlatego coraz częściej produkty na półce przyciągają wzrok nabywcy ciekawym kształtem, kolorystyką lub zaskakującą kompozycją produktu wewnątrz. Niejednokrotnie klienci wracają do sklepu po produkt nie pamiętając nazwy producenta, ale mają w pamięci jego wygląd - podkreśla dyrektor Ulma Packaging. - Istotna jest również wspomniana wcześniej funkcja mechanicznej ochronny. Ma ona duże znaczenie podczas transportu i przechowywania. Produkty o ujednoliconych wymiarowo opakowaniach dają się łatwo układać na regałach, w kartonach zbiorczych i na paletach. To znacznie ułatwia operacje logistyczne w magazynie, załadunek, transport i ekspozycje na regalach - dodaje.

- Ulma Packaging przygotowuje dla każdego klienta ofertę indywidualną pod względem parametrów maszyny. Każda zamówiona maszyna jest produkowana indywidualnie według wcześniej ustalonej specyfikacji technicznej. Jeszcze przed opuszczeniem fabryki klient ma możliwość osobistego przeprowadzenia testów na zamówionym sprzęcie - deklaruje Tyrek. - Oprócz indywidualnego podejścia i otwartości nasi klienci zwracają uwagę na nowoczesność zastosowanej technologii, jakość komponentów i europejskie pochodzenie. Jednak parametrem najważniejszym w dzisiejszych czasach globalnego kryzysu zawsze pozostaje cena - przyznaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 959) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH