REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Brytyjskie sieci handlowe walczą cenami

  • Autor: pieniadze.gazeta.pl
  • Data: 20-03-2013, 16:16

- Jak oni chcą porównywać ceny produktów marek własnych? Nie da się tego zrobić, porównując nasze produkty do znacznie tańszych odpowiedników Tesco i Asdy - mówi szef brytyjskiej sieci handlowej Sainsbury's i zapowiada zaskarżenie Tesco do odpowiednich organów rządowych, a być może nawet do sądu - czytamy w serwisie pieniadze.gazeta.pl.

REKLAMA

Szef Sainsbury's zareagował w ten sposób na nową promocję cenową Tesco. Znana sieć wprowadziła w Wielkiej Brytanii automatyczną porównywarkę cen, która ma zapewnić klientów, że to w Tesco jest najtaniej. Jeśli klient Tesco znajdzie tańszy produkt w innej sieci, otrzyma automatycznie zwrot różnicy w cenie. Oferta Tesco różni się jednak od typowych akcji tego typu tym, że brytyjska sieć zamierza porównywać nie tylko produkty markowe, ale też marki własne i towary sprzedawane w promocji.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH