Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Brytyjskie sieci handlowe walczą cenami

  • Autor: pieniadze.gazeta.pl
  • Data: 20-03-2013, 16:16

- Jak oni chcą porównywać ceny produktów marek własnych? Nie da się tego zrobić, porównując nasze produkty do znacznie tańszych odpowiedników Tesco i Asdy - mówi szef brytyjskiej sieci handlowej Sainsbury's i zapowiada zaskarżenie Tesco do odpowiednich organów rządowych, a być może nawet do sądu - czytamy w serwisie pieniadze.gazeta.pl.

Szef Sainsbury's zareagował w ten sposób na nową promocję cenową Tesco. Znana sieć wprowadziła w Wielkiej Brytanii automatyczną porównywarkę cen, która ma zapewnić klientów, że to w Tesco jest najtaniej. Jeśli klient Tesco znajdzie tańszy produkt w innej sieci, otrzyma automatycznie zwrot różnicy w cenie. Oferta Tesco różni się jednak od typowych akcji tego typu tym, że brytyjska sieć zamierza porównywać nie tylko produkty markowe, ale też marki własne i towary sprzedawane w promocji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH