REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

BSC zamierza rozwijać segment opakowań farmaceutycznych i etykiet samoprzylepnych

  • Autor: PAP
  • Data: 03-11-2010, 13:44

BSC Drukarnia Opakowań pieniądze z emisji zamierza przeznaczyć na rozwój w segmencie opakowań farmaceutycznych, etykiet samoprzylepnych i rozbudowę linii technologicznych - poinformowała spółka w środowym komunikacie prasowym.

REKLAMA

Już przed tygodniem Rafał Abratański, wiceprezes DM IDM SA, który będzie oferował akcje BSC, poinformował PAP, że drukarnia planuje zadebiutować na GPW w 2010 roku, a wartość oferty wyniesie kilkadziesiąt milionów złotych.

BSC Drukarnia Opakowań specjalizuje się w dostarczaniu opakowań z tektury i papieru dla dużych, międzynarodowych koncernów takich jak Danone, Kraft Foods, Procter&Gamble, Beiersdorf, Diageo, McDonald's czy KFC.

Spółka dostarcza opakowania przede wszystkim dla branży spożywczej i kosmetycznej.

"Nasza współpraca z odbiorcami nie ogranicza się jedynie do druku opakowań. Przejmujemy na siebie zarządzanie całym procesem ich tworzenia i logistyki, począwszy od projektowania kształtu opakowania, przez produkcję, aż po zarządzanie magazynem. Rozwiązania te, pozwalając na ograniczanie kosztów naszych klientów, umożliwiają nam precyzyjne planowanie produkcji i zacieśnianie współpracy z partnerami" - mówi cytowany w komunikacie prasowym Janusz Schwark, prezes spółki.

BSC poinformowało, że wartość rynku opakowań w Polsce, na który składają się przede wszystkim opakowania z tworzyw sztucznych, papieru i tektury, metalu, szkła oraz drewna, szacowana była w 2009 roku na 15,4 mld zł.

W informacji nie podano, jaki jest w tym rynku wartościowy udział segmentu opakowań, w którym działa BSC Drukarnia Opakowań.

W komunikacie napisano, że właścicielem połowy akcji BSC Drukarni Opakowań jest Colorpack GmbH z Berlina, firma należąca do międzynarodowej grupy poligraficznej rlc Packaging Group.

Spółka poinformowała, że na koniec 2009 roku skonsolidowane przychody BSC wyniosły ponad 83,4 mln zł, a zysk netto ponad 10,5 mln zł.

Dodano, że po sześciu miesiącach 2010 przychody grupy sięgnęły 46,2 mln zł, a zysk netto przekroczył 7 mln zł. Z kolei rentowność netto po I półroczu wyniosła 15,2 proc., a na koniec 2009 było to 12,7 proc.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH