Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Budżety reklamowe firm w Polsce zostały obniżone średnio o 11 proc.

  • Autor: JHARS
  • Data: 17-09-2009, 13:45

Jak wskazują estymacje Mediaedge:cia, budżety reklamowe w Polsce zostały w 2008 roku obniżone średnio o 11 proc. Obniżki tej nie uzasadnia jednak dynamika sprzedaży w większości kategorii, potwierdzona monitoringiem GUS. Ostatnie dane mówią wręcz o wzroście konsumpcji w Polsce. Optymizmem powinna napawać również stale pozytywna dynamika PKB wyróżniająca Polskę na tle całej Europy.

Media w służbie reklamy - Konferencja Mediaedge:cia, Bauer Media, TVN CNBC Dom mediowy Mediaedge:cia we współpracy z Bauer Media i pod patronatem TVN CNBC Biznes zorganizował 15 września 2009 roku w Warszawie konferencję "Media w służbie reklamy - prognozy ekonomiczne na rok 2010".

Spotkanie stanowiło platformę wymiany doświadczeń i poglądów dotyczących rozwoju rynku makroekonomicznego oraz rynku reklamowego w szczególności. Dziesięciu panelistów, przedstawicieli biznesu i mediów, zgodnie stwierdziło, że oznaki ożywienia gospodarczego będą widoczne w II połowie 2010 roku.


Dom mediowy Mediaedge:cia we współpracy z wydawnictwem Bauer Media i pod patronatem TVN CNBC zorganizował debatę panelową, w której wzięło udział ponad 50 osób - przedstawicieli świata biznesu i mediów.

Tematem wiodącym była dyskusja na temat rynku reklamy na świecie oraz w Polsce. Jeden z panelistów Charles Coutier, Global CEO Mediaedge:cia, zaprezentował strategie marketingowe wiodących światowych reklamodawców w dobie spowolnienia gospodarczego oraz opowiedział o roli zintegrowanej komunikacji w przezwyciężaniu kryzysu. Zasygnalizował rosnącą rolę mediów - zarówno płatnych, jak i własnych inicjowanych przez reklamodawców, jak również tworzonych przez konsumentów - jak serwisy społecznościowe.

Profesor Witold Orłowski przedstawił swoją opinię na temat szans utrzymania w Polsce pozytywnej dynamiki wzrostu PKB, która pozycjonuje gospodarkę Polski na wiodącej pozycji w Europie.

Kluczowym elementem konferencji była - moderowana przez Romana Młodkowskiego - dyskusja panelowa. Jej celem było postawienie diagnozy na temat aktualnej sytuacji w Polsce jeśli chodzi o gospodarkę oraz marketing w szczególności, oraz sformułowanie prognoz na rok 2010. W panelu uczestniczyli następujący prezesi największych firm z danego sektora rynku, doświadczeni praktycy biznesu: Charles Coutier CEO - Global Mediaedge:cia; Anna Lubowska - CEO CEE Mediaedge:cia; Izabela Kochańska - Dyrektor Marketingu Bank Handlowy w Warszawie S.A.; Pedro Pereira da Silva - CEO Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.; Heinz-Jürgen Stüting - General Manager NIVEA Polska; Grzegorz Tomasiak - CEO Wp.pl; Leo Wencel - President Nestlé Polska S.A.; Witold Woźniak - President of the Board Bauer Media Group.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH