Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Carrefour z trzecim sklepem o profilu dyskontowo-hurtowym

Carrefour Polska otworzył w Gostyniu (woj. wielkopolskie) trzeci w Polsce sklep pod marką Supeco. Ten nowy na polskim rynku format, to połączenie dyskontu i hurtowni, który skierowany jest do klientów indywidualnych jak również do szeroko rozumianego małego biznesu – właścicieli sklepów oraz firm z segmentu HORECA, którzy poszukują szerokiej oferty produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach, z możliwości zakupów hurtowych.

Carrefour z trzecim sklepem o profilu dyskontowo-hurtowym
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 02-12-2019, 12:47

Supeco to międzynarodowa marka sklepów o charakterze hurtowo-dyskontowym należąca do Grupy Carrefour, która odniosła sukces w Europie Zachodniej. Format ten skierowany jest zarówno do klientów indywidualnych, jak również do klientów biznesowych: firm i osób prowadzących działalność gospodarczą w handlu oraz branży HORECA.

- Carrefour jako sieć omnikanałowa chce oferować swoim klientom w Polsce najbardziej różnorodne możliwości zrobienia zakupów. Tym samym do naszej oferty hiper- i supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego, dołącza na stałe nowy format – marka Supeco o charakterze hurtowo-dyskontowym z szeroką i różnorodną ofertą skierowaną także do klientów biznesowych – mówi Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska.

– Supeco to międzynarodowa marka sklepów, która ze względu na swój specyficzny profil i ofertę, posiada unikalny wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny. Jesteśmy przekonani, że Supeco wraz ze wszystkimi swoimi zaletami, doskonale sprawdzi się na polskim rynku, gdzie klienci, w tym także mali przedsiębiorcy i właściciele firm z segmentu HORECA, poszukują przede wszystkich wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. Dzięki naszej skali, Carrefour może im to wszystko zagwarantować – dodaje Christophe Rabatel.

Nowy sklep pod marką Supeco został otwarty 29 listopada br. i ma powierzchnię 1200 metrów kwadratowych i oferuje około 4500 produktów. Znajdują się wśród nich zarówno produkty świeże, jak również asortyment produktów paczkowanych (tzw. suchych), w tym kosmetyki, alkohol oraz chemia domowa.

Wizerunek Supeco, zarówno ten wewnętrzny jak również i zewnętrzny, współgra z dyskontowo-hurtowym profilem sklepu. Większość towarów wyeksponowanych jest na paletach i regałach wysokiego składowania znanych z formatu cash&carry, ale klienci mogą również kupić produkty świeże z lad tradycyjnych czy warzywa i owoce eksponowane na wyspach produktowych. Supeco kładzie bardzo duży nacisk na atrakcyjność cenową, którą zawdzięcza m.in. prostocie swoich aktywów.

Główne założenie nowego formatu to oferowanie produktów w najbardziej atrakcyjnych cenach na lokalnym rynku, a także organizacja regularnych promocji typu multisaver (kup więcej za mniej). To właśnie uniwersalności swojego formatu Supeco zawdzięcza sukces w Europie Zachodniej - jest bowiem w stanie zapewnić satysfakcjonujące zakupy zarówno klientom biznesowym, jak również indywidualnym, którzy chcą kupić więcej produktów taniej.

więcej informacji:

Supeco RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.