Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Casualowy piątek: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)

O budowaniu marki, obraniu odpowiedniej strategii działania, influencerach oraz relacji między producentem a konsumentem dyskutowano podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Casualowy piątek: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)
casualowy piątek
fot. PTWP

Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 14-11-2019, 14:55

Dyskusję rozpoczął Marcin Bełza, partner w firmie O11e, Polski Klub Brandingu, zdaniem którego ciężko mówić o erze No Name, ponieważ marki od dawna dbały o swój rozwój i odpowiednie postrzeganie ze strony konsumentów.

– Tytuł debaty jest dość przewrotny, bo ciężko powiedzieć, kiedy era No Name w ogóle istniała. Zapewne są jakieś odchylania historyczne. W niedalekiej przeszłości nie widzę jednak dla niej miejsca. Marki od zawsze były specyficznymi obiektami, które tworzyły specyficzne treści i wartości z nich wynikające. A ten cały Storytelling coraz bardziej się zagęszcza, niż jakbyśmy mieli wychodzić z pewnej ery – ocenił. 

Następnie Dawid Błaszczyk, partner zarządzający w firmie Bracia Sadownicy, podkreślił istotną kwestię w budowaniu marki, jaką jest wiarygodność.

– Są kategorie produktowe, które jeszcze nie wyszły z ery NO NAME, tak jest np. z jabłkami. Do niedawna podobnie było z jajkami, ale zostały one skutecznie zagospodarowane przez Farmio. Natomiast ważne w budowaniu marki są autentyczność i wiarygodność. Na wstępie budowy marki Bracia Sadownicy dokonaliśmy podsumowania, co jest naszą mocną stroną, a jakie są nasze słabości. Doszliśmy do wniosku, że tylko prawda nas wyzwoli. Nasi Bracia Sadownicy naprawdę znają się na jabłkach, są sadownikami w trzecim pokoleniu, a ich sady istnieją w rzeczywistości, gdy wiele znanych firm ich nie posiada. To nas odróżnia od innych, dużych brandów. Za wszystkim u nas stoją bracia, którzy z jednej strony kultywują tradycję, a z drugiej strony robią po swojemu. I to jest nasza wartość dodana do tego segmentu. Finalnie te twarze sprawiają, że nasza marka jest wiarygodna, bo stoją za nią ludzie, którzy są odpowiedzialni za to, co robią – powiedział Dawid Błaszczyk.

Po tym głos zabrał David Gaboriaud, który zwrócił uwagę, na autentyczność, utożsamianie się i budowanie relacji z marką, z którą podejmuje się współpracę.

– Jestem ambasadorem dwóch znanych marek na rynku. I są to naprawdę długofalowe współprace. O ile te dwie firmy są potężnymi markami, to nasza współpraca pokazuje mnie jako osobę autentyczną, która gotuje na co dzień i korzysta z tych produktów. Dużo rozmawiamy i słuchamy siebie nawzajem. Mamy zbudowaną relację. Sam jako marka stawiam na autentyczność w tym, co robię – stwierdził.

więcej informacji:

Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT    /    FRSiH RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT    /    Food Care RSS ALERT    /    Bracia Sadownicy RSS ALERT    /    David Gaboriaud RSS ALERT    /    Kukuła Healthy Food RSS ALERT    /    Janusz Palikot RSS ALERT    /    Intenson RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.176.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.