Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

CityBee podsumowuje pierwszy kwartał działalności w Polsce

Trzy miesiące temu w Warszawie wystartowała usługa CityBee, czyli wynajem aut dostawczych na minuty za pomocą aplikacji w telefonie. Od tego czasu charakterystyczne biało-pomarańczowe dostawczaki pojawiły się w kolejnych dziesięciu miastach, a ich liczba wzrosła do 150. Operator przedstawia najważniejsze statystyki i podsumowuje pierwszy kwartał działalności w Polsce.

CityBee podsumowuje pierwszy kwartał działalności w Polsce
fot. materiały prasowe

Przez pierwsze trzy miesiące w usłudze CityBee zarejestrowało się 10 500 użytkowników, którzy w ciągu 742 293 minut łącznie przejechali 128 509 km. Dość powszechne są wynajmy na tydzień, a najdłuższy trwał ponad trzy tygodnie. Oprócz podróży w ramach jednej aglomeracji wynajmujący wykorzystywali wyjątkowy format „free floating”. Nierzadko pokonywali kilkaset kilometrów i bez dodatkowych opłat kończyli wynajem w innym mieście, w którym dostępna jest strefa CityBee.

Usługa CityBee zadebiutowała w Warszawie 3 października 2018 r. Następnie biało-pomarańczowe samochody dostawcze pojawiły się na ulicach Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia, Śląska, Łodzi, Poznania, Białegostoku, Lublina i Bydgoszczy. A tuż przed świętami Bożego Narodzenia BIG Carsharing zawitał do Szczecina. Na początku nowego roku flota liczy już 150 aut – 90 fiatów Ducato i 60 volkswagenów Crafter.

– Ostatnie trzy miesiące były dla nas bardzo intensywne. W dość krótkim czasie wprowadziliśmy naszą usługę aż do 11 aglomeracji. Od pierwszego dnia widzimy duże zainteresowanie naszymi dostawczakami, a szczególnie cieszy grupa użytkowników, którzy korzystają z wynajmu regularnie. ­– podsumowuje Bogdan Marszałek, Country Manager CityBee Polska.

CityBee to nie tylko BIG Carsharing, ale też BIG Heartsharing. Na początku grudnia firma zaangażowała się w pomoc Szlachetnej Paczce. Podczas finałowego weekendu CityBee udostępniło do dyspozycji wolontariuszy 44 auta dostawcze wraz z kartą paliwową w 8 miastach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Śląsku, Łodzi, Poznaniu i Białymstoku.

–  Jesteśmy pod wrażeniem tego, ile dobrego ludzie robią w ramach akcji Szlachetna Paczka. Mając do dyspozycji taką flotę samochodów dostawczych mogliśmy ich wesprzeć. Bardzo cieszy nas fakt, że wolontariusze tak chętnie korzystali z naszych dostawczaków, które pomagały im dowozić paczki z magazynów bezpośrednio do obdarowywanych rodzin – mówi Cezary Dudek, Communications Manager CityBee Polska.

W ramach akcji wolontariusze Szlachetnej Paczki „wynajęli” dostawczaki CityBee aż 50 razy, pokonując łącznie 8820 km. Najbardziej aktywni byli ochotnicy z Łodzi, którzy wykorzystując pięć aut, przejechali prawie 2000 km. Rekordzistą został jednak kierowca z Białegostoku, który niosąc pomoc potrzebującym przejechał jednym samochodem ponad 1000 km. Łącznie auta dostawcze CityBee rozwoziły paczki przez 85 300 minut, co daje średnią 28,5 godziny na samochód.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

CityBee RSS ALERT    /    przewóz towarów RSS ALERT    /    BIG Carsharing RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.114.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.