Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola i McDonalds wykupili najwięcej reklam na Euro

  • Autor: wyborcza.biz
  • Data: 12-06-2012, 11:00

Najwięcej reklam przy meczach wykupili sponsorzy Euro 2012 i sponsorzy reprezentacji Polski. Najwięcej wydali dwaj globalni giganci: Coca-Cola oraz McDonald's - informuje wyborcza.biz.

Poza nimi w czołówce reklamodawców znalazły się m.in. Grupa Żywiec (producent Warki) i Jeronimo Martins (właściciel sieci sklepów Biedronka) oraz rząd. Ten ostatni promuje podczas turnieju finansowany z unijnych funduszy Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Jak podaje wyborcza.biz, według danych Nielsen Audience Measurement emisja spotów rządowych przy pierwszych sześciu meczach pochłonęła ponad pół miliona złotych ze środków UE. W ciągu pierwszych trzech dni spot z udziałem prezesa Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) oraz ministra rolnictwa pokazano nam prawie tyle samo razy co reklamę Biedronki ze skocznym refrenem "Polska! Biało-czerwoni!".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH