Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca Cola najcenniejszą marką świata

  • Autor: gazetaprawna.pl
  • Data: 18-01-2012, 12:17

W rankingu Best Global Brands, najcenniejszą marką 2011 roku została Coca cola. Wartość marki wyceniana jest na 71 mld dolarów - informuje serwis gazetaprawna.pl.

Drugi na liđcie jest IBM, a trzeci  Microsoft. Kolejną lokatę zajął Google. Znaczący awans odnotował Apple, który rok wcześniej był 17. na liście. W tym roku zajął ósme miejsce w rankingu.

Marki związane z nowoczesnymi technologiami zajęły aż osiem miejsc w pierwszej dziesiątce rankingu. Ponadto, każda z dziesięciu najbardziej wartościowych marek należy do firm mających swe siedziby główne w Stanach Zjednoczonych - zauważa gazetaprawna.pl.

Przeczytaj także:

Dyrektor Coca-Coli: Likwidacja zakładu w Łodzi spowoduje wzrost produkcji w innych naszych fabrykach

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH