Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki świata

  • Autor: pb.pl
  • Data: 18-09-2008, 23:39
Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki świata

W wyniku globalnego kryzysu gospodarczego wartość 100 najdroższych marek zmalała łącznie o 67 mld USD - wynika z analizy sporządzonej przez firmę Brand Finance. Jak donosi portal pb.pl, po raz pierwszy od wielu lat pozycję najdroższej marki świata straciła Coca-Cola - jej miejsce zajęła marka Wal-Mart, którą wyceniono na 42,5 mln USD.

Analiza Brand Finance dotyczy okresu styczeń-wrzesień br. Według przedstawionych danych spadek wartości marek wyniósł 4,2 proc. Jeszcze większy spadek - 13,3 proc. (1,6 bln dol.) - dotknął rynkowej wartości firm właścicieli 100 najdroższych marek.



Źródło: Puls Biznesu Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH