Comarch wdroży mobilny system IT w Diageo Denmark
Comarch i koncern alkoholowy Diageo Denmark podpisali umowę na zakup, wdrożenie i utrzymanie systemu wsparcia mobilnych przedstawicieli handlowych Comarch SFA - modułów Mobile Sales Force, Online Manager i Online Administrator - dawniej Comarch ECOD Agent 2.0. Po wdrożeniu projektu w Diageo w Polsce, firma zdecydowała się na rozszerzenie projektu na Danię.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Comarch po przeprowadzonej analizie rozwiązania komercyjnie działającego w Diageo Polska. System produkcji Comarch umożliwi nam dokładniejsze raportowanie pracy naszych przedstawicieli handlowych i rozliczanie się z naszymi klientami - mówi Anne Luise Deleuran, Sales Director Off Trade w Diageo Denmark.
Projekt w Diageo Denmark będzie równocześnie pierwszym międzynarodowym wdrożeniem systemu Comarch SFA działającym na systemie Android, z wykorzystaniem tabletów jako urządzenia dla przedstawiciela handlowego.
- Rekomendacja Comarch dotycząca zakresu funkcjonalnego, platformy sprzętowej (tablet) oraz systemu operacyjnego, całkowicie nas przekonała. Dzięki wdrożeniu aplikacji Comarch SFA Mobile Sales Force na tabletach wyposażonych w Google Android, uzyskujemy doskonałe narzędzie pracy do realizacja zadań w kanale nowoczesnym oraz zdywersyfikujemy ryzyko związane z dostępnością tylko jednego urządzenia mobilnego - mówi Anne Luise Deleuran.
- System Comarch SFA (dawniej Comarch ECOD Agent 2.0) wdrażany w Diageo Denmark będzie musiał sprostać specyfice rynku duńskiego, który opiera się w dużej mierze na sprzedaży poprzez sieci handlowe, a nie poprzez małe i średnie sklepy detaliczne. Przedstawiciel handlowy poprzez system mobilny taki jak Comarch SFA musi mieć możliwość nie tylko raportowania pracy z klientem, ale również możliwość zaprezentowania nowych produktów czy materiałów marketingowych (w postaci prezentacji czy filmów). Do takiego rozwiązania idealnie nadaje się tablet z systemem Google Android - mówi Jakub Frankiewicz, Product Manager Comarch SFA.
Comarch SFA to platforma wsparcia sprzedaży dla organizacji handlowych. Jednym z modułów platformy Comarch SFA jest Mobile Sales Force Apps - system klasy Sales Force Automation do wsparcia pracy mobilnych pracowników terenowych. Platforma działa od 2000 roku i skupia społeczność ponad 50 firm, 4000 użytkowników z branż FMCG, budowlanej i farmaceutycznej. Wśród klientów, którzy wybrali Comarch SFA, można wymienić m.in. Sobieski, IDS Group, Agros Nova, Navo PGD, Sara Lee, Mieszko, Wawel i wiele innych.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!