Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Copa-Cogeca będzie pomagać rolnikom zdobywać nowe rynki

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 12-05-2014, 19:00

Copa-Cogeca - wraz z sześcioma organizacjami partnerskimi - zainaugurowała projekt „Farm Inc.", który ma pomóc rolnikom lepiej sprzedawać i oznaczać ich produkty oraz umożliwić im skorzystanie z nowych możliwości rynkowych.

Przedsiębiorstwa i gospodarstwa rolne coraz częściej stają przed wyzwaniami spowodowanymi szybkimi zmianami przedsiębiorczego krajobrazu oraz coraz większą konkurencją na świecie. Zdecydowana większość europejskich przedsiębiorców z sektora rolnego prowadzi małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), którym potrzeba nowych sposobów konkurowania z międzynarodowymi sieciami i firmami o wielonarodowych strukturach. Innowacyjne metody marketingu i narzędzia mogą stanowić krok na drodze do wsparcia dla MŚP oraz podwyższyć ich wiedzę i siłę przetargową. 

Potencjał rynkowy produktów regionalnych i lokalnych jest olbrzymi, ale brakuje strategii marketingowych, takich jak regionalne marki, dzięki którym MŚP mogłyby lepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów w zakresie lokalnych produktów wysokiej jakości. Projekt „Farm Inc." przyczyni się do wzmocnienia MŚP w sektorze rolnym poprzez opracowanie narzędzi, które pomogą przedsiębiorcom działającym w sektorze: uzyskać więcej zrozumienia dla potrzeby stosowania innowacyjnych strategii marketingowych, takich jak regionalne marki, podwyższyć umiejętności i kompetencje przedsiębiorców z sektora rolnego w celu lepszego marketingu i oznaczania ich produktów, oraz zapewnić pomoc i wsparcie przedsiębiorstwom w otwieraniu nowych rynków i umiędzynarodowieniu ich działalności, co zapewni im większą konkurencyjność na rynkach światowych.

Projekt „Farm Inc." zapewni pomoc i wsparcie dla MŚP i podwyższy jakość oraz wzmocni narzędzia dostępne w ramach istniejących programów ustawicznego kształcenia i szkolenia zawodowego w sektorze rolnym w uczestniczących krajach. Podstawą projektu jest innowacyjne narzędzie szkolenia metodycznego w zakresie marketingu, pochodzące z projektu Parlamentu Łotewskich Rolników pt. „Proud Farmer". Celem jest podwyższenie umiejętności przedsiębiorców z sektora rolnego oraz zapewnienie im szkoleń zawodowych, tak aby mogli lepiej oznaczać i sprzedawać produkty rolne. Pozwoli im to skorzystać z okazji, które stawia przed nimi wspólny rynek. Projekt zaplanowany na 23 miesiące rozpoczął się we włoskiej miejscowości Macerata. Do konsorcjum należy 7 instytucji partnerskich z 5 krajów uczestniczących w programie „Uczenie się przez całe życie" (BE, CY, EL, IT, LV).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 753) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH