Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

CRIDO przed EEC 2019: Producenci żywności stają przed nowymi wyzwaniami (wideo)

- Obecne trendy na rynku żywności powodują, że polscy producenci żywności stają przed nowymi wyzwaniami. Powinni i starają się oferować konsumentom nowe produkty, które często mają znamię produktów niszowych – mówi redakcji portalspozywczy.pl, Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający odpowiedzialny za Corporate Finance w CRIDO.

CRIDO przed EEC 2019: Producenci żywności stają przed nowymi wyzwaniami (wideo)
Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający odpowiedzialny za Corporate Finance w CRIDO

Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający odpowiedzialny za Corporate Finance w CRIDO weźmie udział w Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach (13-15 maja), w debacie pt. "Wielkie przyspieszenie. Przyszłość rynku spożywczego", która odbędzie się 15 maja 2019 r. (11.30-13.00). REJESTRACJA NA WWW.EECPOLAND.EU.

- Z jednej strony obserwujemy trendy związane z żywnością wegańską, wegeteriańską i bezglutenową, a z drugiej - zainteresowanie konsumentów ekologią, żywnością premium oraz nowymi opakowaniami. Mają być one estetyczne, przyciągać wzrok, ale także powinny być wyprodukowane z ekologicznych surowców – podkreśla Artur Marszałkiewicz.

Rynek foodbiznesu, oprócz tego, że jest wymagający, to oczekuje także ciągłych innowacji. - Stale pojawiają się nowe pomysły, które wychodzą niekoniecznie od korporacji, ale od nowych firm, które pojawiają się na rynku. Dobrym przykładem jest tu rynek piwa, gdzie mamy setki producentów kraftowych i rzemieślniczych. Dostrzegły to już także piwne korporacje – dodaje partner zarządzający odpowiedzialny za Corporate Finance w CRIDO.

Jego zdaniem, szczególnie młodzi ludzie poszukują nowych produktów – lokalnych i z historią, po prostu szczerych i ekologicznych.

Czy nowi, coraz bardziej wymagający konsumenci i start-upy żywnościowe zrewolcjonizują rynek spożywczy? – Zakładam, że duzi gracze równie dobrze dostrzegają te tendencje. Być może wokół korporacji będzie działać cały szereg mniejszych podmiotów. Miejsce na rynku jest dla wszystkich – dodaje.

Zdaniem Artura Marszałkiewicza, ważna rolę w rozwoju rynku spożywczego odegra także e-handel i social media. – Młodsi konsumenci są przyzwyczajeni do tego, że zakupy robi się przez internet – mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Artur Marszałkiewicz RSS ALERT    /    Crido RSS ALERT    /    trendy 2019 RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    EEC 2019 RSS ALERT    /    Europejski Kongres Gospodarczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.167.47.248
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.