REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Digital Signage zdobywa polski rynek. Rośnie liczba ekranów w sklepach

  • Autor: PAP / Rzeczpospolita
  • Data: 19-01-2012, 08:20

Z reklamowymi ekranami w holach i przy kasach w supermarketach Tesco, Piotr i Paweł czy Alma ma styczność już jedna czwarta dorosłych Polaków (ok. 7,1 mln) - wynika z najnowszych badań instytutu MillwardBrown SMG/KRC wykonanych na zlecenie spółki Call2Action, która zarządza 3 tys. ekranów w tych punktach - pisze "Rzeczpospolita".

REKLAMA

Wielkości branży z anglosaska zwanej digital signage lub POS TV w Polsce nikt na razie nie szacuje. Wiadomo jednak, że ekranów takich w naszym kraju jest ok. 20 tys. i ich liczba rośnie.

Globalne wydatki na taką reklamę, jak podaje amerykańska firma badawcza Markets and Markets, w ubiegłym roku mogły wynieść 3,95 mld dol. i do 2016 roku będą rosły każdego roku średnio o 27,3 proc., dzięki czemu za cztery lata mogą wynieść 13,2 mld dolarów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH