Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Digitalizacja usług serwisowych Uniscale

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 08-08-2012, 15:48

Digitalizacja usług serwisowych obejmuje dwie platformy: specjalną aplikację dostępną poprzez tablet (element wyposażenia każdego serwisanta), a także skonfigurowany z tą aplikacją interaktywny portal dla Klientów. Nowe usprawnienia wyznaczają nieznany wcześniej na polskim rynku standard obsługi, której innowacyjność jest szczególnie wysoko oceniana przez partnerów biznesowych firmy.

- Do tej pory, niezależnie od miejsca, w którym wymagany był serwis urządzeń, zlecenia przyjmowane były w jednym punkcie - centrali serwisowej Uniscale, przez telefon lub e-mail. Już możliwość składania zleceń centralnie, niezależnie od lokalizacji geograficznej placówki firmy, restauracji lub sklepu stanowiła bardzo duże uproszczenie dla Klientów sieciowych. Postanowiliśmy jednak pójść o krok dalej i wprowadzić wręcz rewolucyjne, jak na rynek polski, usprawnienia informatyczne, które gwarantują nie tylko znacznie szybsze wykonanie napraw, ale i lepszą kontrolę jakości dostarczanych przez nas usług - mówi Włodzimierz Kander, prezes firmy Uniscale.

Dzięki wyposażeniu każdego serwisanta w tablet ze specjalną aplikacją zsynchronizowaną z portalem, do którego dostęp mają Klienci, czas wykonana usługi został znacznie skrócony. Klient po zalogowaniu do portalu zgłasza potrzebę naprawy bądź kontroli danego urządzenia w określonej placówce swojej firmy. Wraz z tą informacją do serwisanta niemal natychmiast trafia pełna instrukcja, dzięki której prawidłowo wykona zadanie. Ujednolicenie nomenklatury dla urządzeń i ich części zamiennych sprawia, że serwisant w momencie zgłoszenia naprawy wie dokładnie, czego będzie ona dotyczyć i w co musi się wyposażyć, aby usługa została wykonana sprawnie i skutecznie. Tym samym niwelowane jest ryzyko daremnej wizyty. Wcześniej, na skutek wymiennego nazewnictwa zdarzało się, że do wykonania pełnej usługi serwisowej potrzebne są części zamienne, których serwisant w danym momencie nie posiadał. W takich sytuacjach konieczne było powtórzenie wizyty.

Dzięki nowym usprawnieniom informatycznym czas potrzebny na dopełnienie formalności związanych z wykonaniem usługi również został znacząco skrócony. Wcześniej serwisant podsumowywał zlecenie wypełniając drukowany formularz, który po podpisaniu przez Klienta musiał być osobiście lub mailowo (przez scan) dostarczony do centrali. Następnie, dane z formularza były ręcznie wprowadzane do informatycznego systemu obsługi zleceń. Dzięki digitalizacji usług serwisant wypełnia dokumenty za pomocą wspomnianej aplikacji. Po złożeniu przez klienta podpisu elektronicznego formularz natychmiast udostępniany jest centrali, która także automatycznie rejestruje wykonane prace i zużyte części a następnie generuje dokumenty niezbędne do dokonania rozliczeń. W zależności od umowy zawartej z Uniscale, serwis rozliczany jest na zasadzie pojedynczej faktury lub faktury zbiorczej płatnej w terminie indywidualnie ustalonym z Klientem. Synchronizacja systemu serwisowego z aplikacją na tablecie i portalem sprawia, że Klient niemal natychmiast po złożeniu podpisu ma wgląd do szczegółowych informacji dotyczących wykonanej usługi i związanych z nią rozliczeń.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.