Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Dla około 25 proc. konsumentów marka stanowi silny bodziec przy zakupach

Aby stale wzmacniać konkurencyjność niezbędne są inwestycje w marketing. Kluczem do sukcesu nie jest jednak inwestowanie, a osiąganie zwrotu z działań marketingowych.

Według prognoz Gartnera, do 2017 roku dyrektorzy marketingu będą wydawać więcej środków na technologie niż dyrektorzy IT. Dlaczego? Głównym powodem jest rosnąca świadomość pozwalająca dostrzec, że rozwiązania wspierające zarządzanie zasobami marketingowymi.

Zdaniem ekspertów w trudnych czasach kluczem do sukcesu jest strategiczne i długofalowe spojrzenie na firmę i marketing. Oszczędności można szukać w optymalizacji procesów i zarządzaniu zasobami.

Problemem marketingu są często trudności w ocenie jego efektywności i niedostrzeganie bezpośredniego powiązania działań marketingowych ze wzrostem wartości biznesu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

marka RSS ALERT    /    konsument RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.128.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.