Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dla około 25 proc. konsumentów marka stanowi silny bodziec przy zakupach

  • Autor: pr
  • Data: 26-06-2013, 12:25

Aby stale wzmacniać konkurencyjność niezbędne są inwestycje w marketing. Kluczem do sukcesu nie jest jednak inwestowanie, a osiąganie zwrotu z działań marketingowych.

Według prognoz Gartnera, do 2017 roku dyrektorzy marketingu będą wydawać więcej środków na technologie niż dyrektorzy IT. Dlaczego? Głównym powodem jest rosnąca świadomość pozwalająca dostrzec, że rozwiązania wspierające zarządzanie zasobami marketingowymi.

Zdaniem ekspertów w trudnych czasach kluczem do sukcesu jest strategiczne i długofalowe spojrzenie na firmę i marketing. Oszczędności można szukać w optymalizacji procesów i zarządzaniu zasobami.

Problemem marketingu są często trudności w ocenie jego efektywności i niedostrzeganie bezpośredniego powiązania działań marketingowych ze wzrostem wartości biznesu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH