Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dragon Rouge: Opakowanie jest jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-02-2018, 14:52
Dragon Rouge: Opakowanie jest jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji
fot. materiały prasowe

- Nie warto oceniać książki tylko po okładce. W produktach spożywczych najważniejsze ostatecznie są smak i wartości odżywcze. Konkurujemy jednak na zatłoczonej półce, więc trzeba czymś przyciągnąć wzrok. Nie na darmo mówi się również, że człowiek je oczami. Poza tym opakowanie samo w sobie jest jednym z najtańszych i najskuteczniejszych kanałów komunikacji - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Joanna Rewaj, strategy & innovation expert w Dragon Rouge.

- W przypadku marki żywności prozdrowotnej Inna Bajka postawiliśmy sobie za cel zaprojektowanie marki, która wyróżni się zarówno na półce ze zdrową żywnością, jak i na półce typu ‘ready to eat’. Analizując rynek, doszliśmy do wniosku, że większość zdrowych produktów koncentruje się na funkcjonalnych korzyściach, zapominając o działaniu na emocje. Dlatego gros z tych marek to opakowania bardzo racjonalne i poważne - dla tych, którzy już sporo wiedzą na temat zdrowego jedzenia. My postanowiliśmy zrobić coś innego – postawić na komunikację prostą, szczerą i ‘od serca’. Jak przyjaciel do przyjaciela – nie jak ekspert do znawcy. Zależało nam, żeby wywołać uśmiech i zredukować bariery – stąd język, którym się posługujemy, jest bardzo przystępny - zapewnia Joanna Rewaj.

Świat Innej Bajki to świat, w którym o jakość śniadań dba Ranny Ptaszek pospołu z Dzikim Dostawcą. - Wszyscy w tym świecie mają nosa do zdrowego jedzenia. Tak właśnie brzmi nasze markowe hasło.  Inność Innej Bajki polega jednak przede wszystkim na tym, że te produkty są i łatwe, i zdrowe, i smaczne. A to zupełnie inna bajka niż produkty do tej pory dostępne na rynku - dodaje.

Jej zdaniem wszyscy wolimy rzeczy subiektywnie ładne, od tych brzydkich czy nijakich. Konsumenci w Polsce mają coraz wyższe wymagania –  są kategorie, które rozbudzają nasze oczekiwania, jak słodycze, lody, a nawet piwa, w których zaszła w ciągu ostatnich 10 lat wielka rewolucja.

- Pamiętajmy też, że żyjemy w czasach dominacji kultury obrazkowej -  internet, seriale, kino, wszystko to zmienia nasze preferencje estetyczne, wzbogaca doświadczenie, kształtuje oczekiwania i gust. Również rosnąca konkurencyjność będzie wymuszać na producentach podwyższanie jakości samych produktów, ale też i opakowań. Wystarczy spojrzeć na opakowania marek dyskontowych – nie raz potrafią być ciekawsze od regularnej oferty. Inna Bajka dopiero zaczyna swoją przygodę na półkach – na dziś celem jest budowa dystrybucji. Zaprojektowane brand identity pomaga w budowaniu zainteresowania i zaufania do marki.  Zapewnia też dobrą widoczność na półce. Na twarde dane o efektach sprzedażowych musimy chwilę poczekać - dodaje Joanna Rewaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 419) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.