REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Drastyczny spadek wydatków na reklamy żywności

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 10-01-2013, 12:52

Według danych Nielsena za okres 31.12- 06.01 wynika, że na reklamę żywności w TV wydano 30,3 mln zł, podczas gdy w listopadzie było to około 80 mln zł. Obecnie najwięcej środków finansowych przeznacza się na reklamy farmaceutyków.

REKLAMA

Jeśli chodzi o TOP 10 marek, które były najbardziej aktywne reklamowo w badanym okresie zestawienie wygląda następująco: Plus (6 003 638 zł), Orange (4 525 530 zł), Play (3 709 828 zł), Avans (2 941 647 zł), Ibuprom (2 763 210 zł), Belissa (2 719 225 zł), Media Expert (2 594 603 zł), Nescafe (2 367 280 zł), Lidl (2 122 374 zł) oraz Guseppe (2 102 250 zł).

Wydatki wyliczono na podstawie oficjalnych cennuków stacji TV.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH