Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

DSR planuje wejście na GPW

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 11-04-2017, 15:57

DSR, polska firma dostarczająca rozwiązania informatyczne dla przemysłu, chce pozyskać kapitał na dalszy rozwój i wejść na Giełdę Papierów Wartościowych. Ubiegły rok spółka zamknęła 13% wzrostem przychodów. W tym roku planuje utrzymanie dwucyfrowego wzrostu.

Na rynku informatycznym od lat mówi się, że segment średnich i dużych ERP jest coraz bardziej nasycony. Rzeczywiście, według danych Głównego Urzędu Statystycznego, w 2015 r. co druga firma w Polsce zatrudniająca powyżej 50 pracowników posiadała system wspierający zarządzanie. Jeszcze większe jest nasycenie rozwiązaniami ERP w grupie firm zatrudniających powyżej 250 pracowników. Jeśli wierzyć statystykom, niemal 90% z nich wdrożyło już system wspierający zarządzanie przedsiębiorstwem. Wyniki wrocławskiej spółki DSR dostarczającej systemy informatyczne dla firm produkcyjnych pokazują jednak, że na systemach ERP wciąż można zarobić.

- Nasycenie nie oznacza, że rynek nie kupuje tych rozwiązań. Klienci uważniej przypatrują się wartości swojego ERP i jakości jego wdrożenia. W Polsce często okazuje się, że w obszarze produkcji jest sporo do poprawy a koniunktura w gospodarce sprzyja inwestycjom. Nastroje w przemyśle jeszcze nigdy nie były tak dobre. To zachęca firmy do wydawania pieniędzy zarówno na systemy wspierające zarządzanie, jak i te uzupełniające ERP – APS do zaawansowanego planowania i harmonogramowania produkcji czy Shop Floor Control do rejestracji produkcji – przekonuje Piotr Rojek, prezes zarządu DSR.

APS napędza wzrost

Przychody spółki w 2016 r. wyniosły prawie 14,5 mln zł i wzrosły we wszystkich obszarach jej działania. W porównaniu do ubiegłego roku wzrosły zarówno przychody z wdrożeń systemu ERP QAD, jak i rozwiązań Business Intelligence czy systemów PLM wspierających zarządzanie cyklem życia produktów.

- Największe projekty zrealizowaliśmy dla klientów, którzy zdecydowali się zoptymalizować obszar planowania produkcji za pomocą narzędzi APS. Sprzedaż tych rozwiązań stanowi obecnie już kilkanaście procent biznesu naszej spółki. Największą dynamikę sprzedaży odnotowaliśmy natomiast w obszarze narzędzi klasy Shop Floor Control – tłumaczy Piotr Rojek z DSR.

Wyższe przychody to nie tylko efekt projektów realizowanych m.in. w Korona Candles, Kelvion czy Panasonic Energy Poland, ale również inwestycji w rozwiązania chmurowe. DSR rozpoczął współpracę z Microsoft w obszarze Azure, która przyniosła znaczące zmiany w technologii. Spółka wprowadziła też zmiany w obszarze integracji systemów (Szyna Danych).

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 188) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.