Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor eLeader: Dla firm FMCG rozwiązanie SFA to must have

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2014, 15:27
Dyrektor eLeader: Dla firm FMCG rozwiązanie SFA to must have

Rynek SFA w Polsce jest dosyć nasycony jeżeli chodzi o wiodących graczy. Szybko jednak przyrasta liczba mniejszych firm, które wdrażają takie rozwiązania. Ten sam efekt obserwujemy na świecie. Nasze rozwiązanie SFA jest dzisiaj wdrożone w 70 krajach świata, dzisiaj wszędzie SFA jest rozwiązaniem must have - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Golubiak, Workforce Solution Business Unit Director w eLeader Smartphone Solutions.

Posiadanie wysokej jakości, elastycznego rozwiązanie SFA, które jest dodatkowo zintegrowane z systemami sprzedażowymi dystrybutorów i magazynami własnymi przestało być domeną największych graczy na rynku. - Brak narzędzi do sprawnego zarządzania pracownikami w terenie, a co ważniejsze brak narzędzi do skutecznej egzekucji założonych strategii sprzedażowo marketingowych to brak większych szans na wygraną w walce o półkę, sprzedaż i wynik - tłumaczy Paweł Golubiak.

W jakim stopniu specyfika działalności w sektorze handlu FMCG przekłada się na wybór określonego rozwiązania optymalizującego sprzedaż? W ocenie eksperta kluczowa jest elastyczność rozwiązania. - Konieczna jest możliwość zaimplementowania wszystkich procesów zachodzących w terenie, w dokładnie taki sposób w jaki funkcjonują w organizacji. To pozwala uniknąć zjawiska kreowania rzeczywistości możliwościami rozwiązania mobilnego. Każdy dobry system IT to taki, który odzwierciedla rzeczywistość, a nie ją kreuje - uważa dyrektor eLeader Smartphone Solutions.

Systemy SFA wpływają na działalność firm FMCG na wielu płaszczyznach. - Dla przykładu, mobilne rozwiązanie SFA pomaga zarządzać magazynem wartościowego sprzętu udostępnianego w ramach współpracy partnerom handlowym (np.: lodówki chłodzące), czy też w pełni zarządzać procesem wydawania wartościowych prezentów czy egzekucją polityki rabatowej związanej z prowadzoną lokalnie lub globalnie akcją promocyjną - wskazuje Golubiak. - Mobilne raporty i analizy pozwalają skuteczniej adresować właściwą ofertę do klienta. System mobilny sugeruje poziom zamówień dla bieżącego stanu zatowarowania, zmierzonej wcześniej prędkości sprzedaży oraz rotacji produktów na półkach - dodaje.

- Nieocenione dla menadżerów są też funkcjonalności automatycznej detekcji fraudów, automatycznej optymalizacji trasówek oraz mechanizmy pozwalające na wizualizację danych na mapach, co wspiera podejmowanie decyzji opierających się o geografii kraju czy obszaru sprzedażowego - akcentuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.