REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor eLeader: Dla firm FMCG rozwiązanie SFA to must have

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2014, 15:27
Dyrektor eLeader: Dla firm FMCG rozwiązanie SFA to must have

Rynek SFA w Polsce jest dosyć nasycony jeżeli chodzi o wiodących graczy. Szybko jednak przyrasta liczba mniejszych firm, które wdrażają takie rozwiązania. Ten sam efekt obserwujemy na świecie. Nasze rozwiązanie SFA jest dzisiaj wdrożone w 70 krajach świata, dzisiaj wszędzie SFA jest rozwiązaniem must have - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Golubiak, Workforce Solution Business Unit Director w eLeader Smartphone Solutions.

REKLAMA

Posiadanie wysokej jakości, elastycznego rozwiązanie SFA, które jest dodatkowo zintegrowane z systemami sprzedażowymi dystrybutorów i magazynami własnymi przestało być domeną największych graczy na rynku. - Brak narzędzi do sprawnego zarządzania pracownikami w terenie, a co ważniejsze brak narzędzi do skutecznej egzekucji założonych strategii sprzedażowo marketingowych to brak większych szans na wygraną w walce o półkę, sprzedaż i wynik - tłumaczy Paweł Golubiak.

W jakim stopniu specyfika działalności w sektorze handlu FMCG przekłada się na wybór określonego rozwiązania optymalizującego sprzedaż? W ocenie eksperta kluczowa jest elastyczność rozwiązania. - Konieczna jest możliwość zaimplementowania wszystkich procesów zachodzących w terenie, w dokładnie taki sposób w jaki funkcjonują w organizacji. To pozwala uniknąć zjawiska kreowania rzeczywistości możliwościami rozwiązania mobilnego. Każdy dobry system IT to taki, który odzwierciedla rzeczywistość, a nie ją kreuje - uważa dyrektor eLeader Smartphone Solutions.

Systemy SFA wpływają na działalność firm FMCG na wielu płaszczyznach. - Dla przykładu, mobilne rozwiązanie SFA pomaga zarządzać magazynem wartościowego sprzętu udostępnianego w ramach współpracy partnerom handlowym (np.: lodówki chłodzące), czy też w pełni zarządzać procesem wydawania wartościowych prezentów czy egzekucją polityki rabatowej związanej z prowadzoną lokalnie lub globalnie akcją promocyjną - wskazuje Golubiak. - Mobilne raporty i analizy pozwalają skuteczniej adresować właściwą ofertę do klienta. System mobilny sugeruje poziom zamówień dla bieżącego stanu zatowarowania, zmierzonej wcześniej prędkości sprzedaży oraz rotacji produktów na półkach - dodaje.

- Nieocenione dla menadżerów są też funkcjonalności automatycznej detekcji fraudów, automatycznej optymalizacji trasówek oraz mechanizmy pozwalające na wizualizację danych na mapach, co wspiera podejmowanie decyzji opierających się o geografii kraju czy obszaru sprzedażowego - akcentuje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH