REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor FM Logistic o rozwoju polskiego rynku logistycznego

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 27-08-2015, 17:04
Dyrektor FM Logistic o rozwoju polskiego rynku logistycznego
Piotr Sukiennik, Dyrektor Generalny FM Logistic w Polsce /fot.FM Logistic

Trend na rynku jest taki by maksymalnie skracać czas dostawy i by możliwie najbardziej upraszczać wszelkie procesy. Oczywiście ten czas to dla nas także czas inwestycji w infrastrukturę, która dzisiaj już jest w stanie zapewnić klientom optymalną obsługę - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Sukiennik, Dyrektor Generalny FM Logistic w Polsce.

REKLAMA

Dyrektor Sukiennik podsumowuje zmiany jakie na polskim rynku logistycznym zaszły od wejścia na niego firmy FM Logistics. - Początki FM Logistic zbiegły się z początkami prawdziwej logistyki w naszym kraju. Wystarczy wspomnieć, że stawiając pierwsze kroki w Polsce, mieliśmy jedynie dwóch konkurentów. Dziś na rynku prosperują praktycznie wszyscy europejscy, a także światowi gracze branży logistycznej. Przez ten czas zmieniały się również potrzeby rynku i klientów – mówi Piotr Sukiennik.

Zauważa, iż kiedyś panowała opinia, że obsługa operatora logistycznego opłaca się tylko dużym firmom. Obecnie coraz częściej średnie, a nawet małe przedsiębiorstwa dostrzegają korzyści płynące z outsourcingu usług logistycznych. Ostatnie lata to także rozkwit nowych technologii i postępująca automatyzacja.

- Decyzja podjęta przez Zarząd naszej firmy matki we Francji w 1995 roku okazała się bardzo dobrym posunięciem. Ostatnie dwie dekady to lata konsekwentnego budowania pozycji FM Logistic, jako lidera na polskim rynku. Dzięki wykorzystaniu międzynarodowego know-how firmy, które zaadoptowaliśmy do naszych lokalnych warunków, możemy się dzisiaj szczycić tym, że polski oddział stał się jednym z trzech głównych filarów Grupy FM, zaraz obok rodzimej Francji i Rosji. Co ważne nawet w trudnych momentach spowolnienia gospodarczego, które w konsekwencji kryzysu z 2008 roku dotknęło także Polskę, wychodziliśmy obronną ręką osiągając wzrosty. A to świadczy o tym, że nasza strategia sprawdza się w długofalowej perspektywie, a nasi klienci traktują nas jak partnera na dobre i na złe – mówi Dyrektor Generalny FM Logistic w Polsce.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH