Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor FM Logistic o rozwoju polskiego rynku logistycznego

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 27-08-2015, 17:04
Dyrektor FM Logistic o rozwoju polskiego rynku logistycznego
Piotr Sukiennik, Dyrektor Generalny FM Logistic w Polsce /fot.FM Logistic

Trend na rynku jest taki by maksymalnie skracać czas dostawy i by możliwie najbardziej upraszczać wszelkie procesy. Oczywiście ten czas to dla nas także czas inwestycji w infrastrukturę, która dzisiaj już jest w stanie zapewnić klientom optymalną obsługę - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Sukiennik, Dyrektor Generalny FM Logistic w Polsce.

Dyrektor Sukiennik podsumowuje zmiany jakie na polskim rynku logistycznym zaszły od wejścia na niego firmy FM Logistics. - Początki FM Logistic zbiegły się z początkami prawdziwej logistyki w naszym kraju. Wystarczy wspomnieć, że stawiając pierwsze kroki w Polsce, mieliśmy jedynie dwóch konkurentów. Dziś na rynku prosperują praktycznie wszyscy europejscy, a także światowi gracze branży logistycznej. Przez ten czas zmieniały się również potrzeby rynku i klientów – mówi Piotr Sukiennik.

Zauważa, iż kiedyś panowała opinia, że obsługa operatora logistycznego opłaca się tylko dużym firmom. Obecnie coraz częściej średnie, a nawet małe przedsiębiorstwa dostrzegają korzyści płynące z outsourcingu usług logistycznych. Ostatnie lata to także rozkwit nowych technologii i postępująca automatyzacja.

- Decyzja podjęta przez Zarząd naszej firmy matki we Francji w 1995 roku okazała się bardzo dobrym posunięciem. Ostatnie dwie dekady to lata konsekwentnego budowania pozycji FM Logistic, jako lidera na polskim rynku. Dzięki wykorzystaniu międzynarodowego know-how firmy, które zaadoptowaliśmy do naszych lokalnych warunków, możemy się dzisiaj szczycić tym, że polski oddział stał się jednym z trzech głównych filarów Grupy FM, zaraz obok rodzimej Francji i Rosji. Co ważne nawet w trudnych momentach spowolnienia gospodarczego, które w konsekwencji kryzysu z 2008 roku dotknęło także Polskę, wychodziliśmy obronną ręką osiągając wzrosty. A to świadczy o tym, że nasza strategia sprawdza się w długofalowej perspektywie, a nasi klienci traktują nas jak partnera na dobre i na złe – mówi Dyrektor Generalny FM Logistic w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.