Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Fresh Logistics: Popularność dyskontów przekłada się na branżę logistyczną

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-05-2012, 10:47
Dyrektor Fresh Logistics: Popularność dyskontów przekłada się na branżę logistyczną
Marcin Turski, dyrektor ds. obsługi klienta Fresh Logistics

Mimo odczuwalnego w innych sektorach kryzysu gospodarczego, w branży logistycznej, zajmującej się obsługą produktów spożywczych możemy zaobserwować dosyć dużą stabilność obrotów. Jednakże widzimy także zwiększenie udziału sklepów dyskontowych w ogólnym wolumenie obrotów, co wskazywałoby na tendencję konsumentów do poszukiwania tańszych produktów - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Turski, dyrektor ds. obsługi klienta Fresh Logistics.

- Sprzedaż produktów świeżych wciąż rośnie. Jak to się przekłada na rynek usług logistycznych?

- Mimo odczuwalnego w innych sektorach kryzysu gospodarczego, w branży logistycznej, zajmującej się obsługą produktów spożywczych możemy zaobserwować dosyć dużą stabilność obrotów. Niewątpliwie wynika to z faktu, że działamy w sektorze dóbr pierwszej potrzeby, z których trudno jest zrezygnować. Ciekawym zjawiskiem w ostatnim czasie jest zwiększenie udziału sklepów dyskontowych w ogólnym wolumenie obrotów, co wskazywałoby na tendencję konsumentów do poszukiwania tańszych produktów.

- To chyba nie jedyne skutki spowolnienia gospodarki?

- Warto zauważyć, że w okresie zawirowań na rynku, wzrost wymagań konsumentów i zmiana ich zachowań zakupowych wymusiły poprawę efektywności działań wielu sieci, co pozytywnie przyczyniło się do odbudowy rynku. Przewidywany rozwój sektora spożywczego wynika między innymi ze wzrostu oczekiwań klientów wobec jakości kupowanych produktów. Nadal cenimy znane marki, a dodatkowo dla naszych wydatków coraz większą rolę odgrywają tańsze, ale jednocześnie dobre jakościowo produkty marek własnych.

- Jakie innowacje wdraża Pana firma?

- W ciągu 10 lat istnienia wdrożyliśmy wiele innowacji, w postaci dogodnych dla klienta usług dodatkowych. Należą do nich: możliwość śledzenia przesyłek tzw. T&T wraz z rozbudowanym raportingiem na stronach www.freshlogistics.com.pl, udostępnianie dokumentów po dostawie w postaci skanów eROD, usługa wymiany palet EUR. Aktualnie wyposażamy naszych kierowców w terminale mobilne, tzw. Hand'Heldy, które umożliwiają Klientom jeszcze szybszy i pełniejszy dostęp do informacji o przesyłkach. Systemy WMS mają możliwość zarządzania datą przydatności (BBD) a także możliwość identyfikacji i wycofania z rynku wadliwej partii towaru (tzw. recall) dzięki funkcji zarządzania numerem partii.

- Czy zmagają się Państwo z dużą konkurencją?

- Konkurencja w ekonomii uważana jest za podstawę wolnego rynku. Zdrowa konkurencja jest niezbędna we wszystkich sektorach gospodarki. Dzięki niej podmioty rynkowe muszą się stale doskonalić i podnosić jakość swoich usług.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH