Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Infinite: Inwestycje w SFA szybko się zwracają

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2014, 14:25
Dyrektor Infinite: Inwestycje w SFA szybko się zwracają
Jarosław Trzpiel, dyrektor sprzedaży i rozwoju rynku krajowego w Infinite (fot. mat. pras.)

W przypadku rozwiązań klasy SFA zwrot z inwestycji następuje stosunkowo szybko. Przedstawiciele handlowi wyposażeni w aplikację mobilną mogą na bieżąco składać zamówienia w oparciu o aktualne informacje sprzedażowe dostępne w systemie tj. stany magazynowe, promocje, rabaty czy nowości. Sprawniejszy cykl sprzedaży znajduje z kolei odzwierciedlenie w szybszym spływie należności - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jarosław Trzpiel, dyrektor sprzedaży i rozwoju rynku krajowego w Infinite.

System SFA pozwala przedstawicielom planować zadania na dany dzień, w oparciu o dane raportowe aplikacja sugeruje, których klientów należy odwiedzić oraz pomaga optymalizować trasę. - U podstaw systemu leży jak najlepsze wykorzystanie posiadanych informacji handlowych. Tym samym, czynności sprzedażowe i około-sprzedażowe, które wcześniej wiązały się ze znaczącym nakładem czasu oraz generowały błędy wynikające z obsługi manualnej, odbywają się znacznie szybciej - tłumaczy Jarosław Trzpiel.

Szacuje się, że wdrożenie SFA uwalnia od 10 do 20 proc. czasu przedstawicieli handlowych, który mogą oni przeznaczyć na dodatkowe działania sprzedażowe czy też budowanie trwalszych relacji z obecnymi klientami. - Kadra zarządzająca z pomocą systemu mobilnego może optymalizować pracę zespołu sprzedażowego czy też weryfikować wyniki poszczególnych przedstawicieli handlowych, co jest kluczowe np. przy rozliczaniu celów sprzedażowych - zaznacza dyrektor sprzedaży Infinite. - Analityczne narzędzia BI dają możliwość np. prześledzenia efektywność promocji, a moduł ankiet monitoruje działania konkurencji. Pozwala to menedżerom dynamicznie dostosowywać strategię sprzedaży firmy, adekwatnie do aktualnej sytuacji biznesowej, a także lepiej pozycjonować produkty na rynku - dodaje.

Potencjał rozwiązań mobilnych klasy SFA dostrzega coraz więcej przedsiębiorstw. - Stale rośnie świadomość w kwestii mobilności działań sprzedażowych. A potrzebę tę wykreował sam rynek. Obserwujemy coraz większe nasycenie zarówno w branży spożywczej, jak i pozostałych np. budowlanej czy farmaceutycznej - wskazuje Trzpiel. - Aby sprawnie i kompleksowo realizować procesy sprzedażowe, a tym samym zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa, przedstawiciele muszą mieć dostęp do aktualnych informacji w dowolnym miejscu i czasie. Technologia mobilna klasy SFA daje taką możliwość - podkreśla.

Ekspert zwraca uwagę, że identyfikacja nowych obszarów, w których rozwiązania mobilne mają szerokie zastosowanie, a co za tym idzie, rozwój nowych funkcjonalności, przyczyniają się do systematycznej ewolucji rynku SFA. - Nie bez znaczenia jest także aspekt finansowy. Systemy mobilne są coraz atrakcyjniejsze cenowo dla średnich czy dużych przedsiębiorstw - akcentuje przedstawiciel Infinite.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH