Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Jutrzenki Colian: Na rynku brytyjskim liczy się odpowiednia polityka cenowa

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-12-2012, 11:09
Dyrektor Jutrzenki Colian: Na rynku brytyjskim liczy się odpowiednia polityka cenowa
Krzysztof Koszela, dyrektor ds. eksportu i rozwoju rynków zagranicznych w Jutrzenka Colian

Wchodząc na rynek brytyjski, firmy muszą przestrzegać właściwej polityki cenowej, uważa Krzysztof Koszela, dyrektor ds. eksportu i rozwoju rynków zagranicznych w Jutrzenka Colian. - Wiele polskich firm, wchodząc na rynek brytyjski nie przestrzegało polityki cenowej. W dłuższej perspektywie czasowej spowodowało to destrukcję oferowanych przez nie produktów - mówi Krzysztof Koszela.

Dlatego, jego zdaniem, polityka cenowa musi być spójna i odpowiednia dla poszczególnych obszarów sprzedażowych. Ważne jest także, by produkt charakteryzował się wysoką jakością i miał wartość dodatkową w porównaniu z konkurencyjnym odpowiednikiem. - Uważam, że również odpowiednia oferta dla shoppera jest czynnikiem kluczowym w odniesieniu do decyzji zakupowej - dodaje.

Jutrzenka Colian współpracuje na rynku Wielkiej Brytanii zarówno z sieciami handlowymi, jak i wybranymi dystrybutorami.

- Nasz eksport jest zdywersyfikowany. Zależy nam na wysokiej dostępności produktów Jutrzenki Colian w punktach sprzedaży. Dlatego pracujemy zarówno bezpośrednio z dużymi sieciami handlowymi, jak również współpracujemy z wybranymi dystrybutorami. Takie działanie umożliwia nam poznanie potrzeb naszych konsumentów i stwarza możliwość reagowania na różne aktywności marketingowe, które są uzależnione od miejsca sprzedaży - mówi Krzysztof Koszela.

Jak ocenia Krzysztof Koszela, Wielka Brytania to rynek wysoko konkurencyjny i bardzo wymagający dla każdej firmy, która zamierza tam sprzedawać. - Oczywiście nie mam na myśli sprzedaży jednorazowych. Uważam, że naszym atutem jest bardzo wysoka jakość produktu, którą zawsze podkreślają nasi klienci, jak i dystrybutorzy. Potwierdzeniem tego, jest zwiększenie eksportu produktów Jutrzenki Colian na rynek brytyjski. Eksportowane produkty otrzymują wsparcie marketingowe - realizujemy szereg działań promocyjnych, mających na celu wsparcie sprzedaży - tłumaczy.

Nie dostrzega on przy tym żadnych wyjątkowych trudności, które znacząco by wyróżniały ten rynek od innych podobnych, czyli już dojrzałych rynków europejskich. Problematyczna w eksporcie produktów spożywczych może być tylko umiejętność dopasowania się w relacjach z kupcami czy też dystrybutorami. - Jutrzence Colian udało dostosować do specyfiki działania brytyjskich kontrahentów. Przezwyciężyliśmy potencjalne trudności poprzez budowanie partnerskich relacji, elastyczność oraz otwartość na nowe i ciekawe rozwiązania - ocenia Krzysztof Koszela.

Przeczytaj także:

Dyrektor Colian: Systematycznie zwiększamy swoją obecność w brytyjskich sieciach

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • janko muzykant 18-12-2012, 03:28:
pitu,pitu panie dyrektorze...odliczanie już trwa-ile zostało na stołku dyrektora?Miesiąc, dwa?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH