Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Südzucker Polska: Konsumenci oczekują funkcjonalnych opakowań

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 11-03-2011, 10:34
Dyrektor Südzucker Polska: Konsumenci oczekują funkcjonalnych opakowań
Teresa Mroczek - Krupa, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Südzucker Polska S.A.

Coraz więcej osób szuka produktów opakowanych praktycznie, z dodatkowymi funkcjonalnościami, które ułatwią pracę w kuchni lub wyeliminują konieczność korzystania z dodatkowych sprzętów kuchennych - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Teresa Mroczek - Krupa, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Südzucker Polska S.A.

Ponieważ współczesny konsument ma do wyboru w obrębie jednego produktu kilka, a czasem nawet kilkanaście marek, znacznie wzrosły jego wymagania. Kiedyś kupowało się po prostu cukier, z czasem klienci zaczęli poszukiwać swojej marki cukru, czyli takiej, która odpowiada im jakościowo. Obecnie, oprócz jakości liczy się dla nich również opakowanie. Torebka papierowa, czyli opakowanie „chwilowe", w którym cukier się kupuje, a zaraz po powrocie do domu przesypuje go do cukiernicy, to dziś za mało - uważa Teresa Mroczek - Krupa.

Jej zdaniem, nowoczesne opakowanie powinno być szczelne, ekonomiczne i powinno zabezpieczać produkt chociażby przed wilgocią. Dużym plusem jest także dodatkowa funkcjonalność, np. taka, która zastępuje jakiś inny sprzęt kuchenny. Nowoczesne opakowanie powinno być również przystosowane do naszego stylu życia i oczywiście mieć atrakcyjny design.

- Obecna technologia pozwala na stworzenie opakowań, które nie tylko zachowają wysoką jakość produktu, są szczelne, a więc chronią przed wilgocią, ale mogą także wpłynąć na skład produktu! Właśnie takim przełomem jest cukier puder w młynku Cukru Królewskiego. Jego opakowanie to tuba zakończona młynkiem, który w łatwy sposób rozdrabnia powstałe ewentualnie grudki. A w jaki sposób zmienił się skład produktu? Ze względu na tendencję do zbrylania się, do cukru pudru dodawane są antyzbrylacze. Postanowiliśmy więc zaprojektować opakowanie, które mogło wyeliminować je z produktu. Udało się. Nie stosujemy już do cukru pudru w młynku antyzbrylacza, gdyż powstałe ewentualnie grudki, w prosty sposób rozdrobni młynek - mówi Teresa Mroczek - Krupa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • pp 14-03-2011, 12:00:
ale ktoś to opakowanie wymyśli, wyprodukuje, nadrukuje i dzięki temu nie tylko zainwestuje w maszyny, ale również w ludzi do pracy. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) Świat się cały czas kręci i tego nie zmienimy...
  • hahha 12-03-2011, 11:01:
a klient zapłci za to super opakowanie , potem za jego utylizacje!!!!!!!!!!!!!!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH