Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dzięki promocji stale wzrasta zainteresowanie polskimi produktami

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 27-11-2015, 13:11
Dzięki promocji stale wzrasta zainteresowanie polskimi produktami
Witold Wierzbiński, ARR /fot. ARR

Największą popularnością wśród zagranicznych odbiorców cieszą się nasze warzywa i owoce. Ponadto rośnie sprzedaż polskiego pieczywa, mięsa, produktów mlecznych i słodyczy. Zyskuje też rynek produktów z żywnością ekologiczną – powiedział Witold Wierzbiński, Z-ca Dyrektora Biuro Promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego.

Promowanie produktów w przystępny, otwarty i życzliwy sposób, zachęcający do ich skosztowania, obserwacji procesów wytwarzania, przygotowywania, smażenia czy dekorowania umożliwiło potencjalnym odbiorcom dobre poznanie wyrobów i ich akceptację nawet na najtrudniejszych i najbardziej zamkniętych, a jednocześnie ogromnych rynkach zbytu, jakimi są rynki wschodu, w tym kraje Azji - mówi Witold Wierzbiński.

Dzięki środkom należącym do branży i zgro­madzonym w Funduszach Promocji możliwe jest sfinansowanie 20 proc. wkładu własnego kampanii promocyjno- informacyjnych finansowanych przy obecnie obowiązujących zasadach to ze środków UE – 50 proc., budżetu krajowego – 30 proc. To dzięki tym środkom liczba i wartość kampanii realizowanych przez organizacje branżowe w ostatnich latach znacząco wzrosła. Promocja produktów rolnych w ramach tego mechanizmu możliwa jest zarówno na rynku wewnętrznym UE, jak i na rynkach poza UE (tzw. rynkach krajów trzecich). Dla każdego z powyższych rynków Komisja Europejska określiła listę produktów, które mogą być objęte działaniami informacyjnymi i/lub promocyjnymi.

Rynki docelowe obecnie prowadzonych kampanii to:

• Polska,

• Słowacja,

• Austria,

• Szwecja,

• Finlandia,

• Republika Czeska,

• Rumunia,

• Litwa,

• Algieria,

• Białoruś,

• Chiny,

• Singapur,

• Tajwan,

• Nowa Zelandia,

• RPA,

• Kazachstan,

• Japonia,

• Kanada,

• Turcja,

• Stany Zjednoczone Ameryki Północnej,

• Zjednoczone Emiraty Arabskie,

• Korea Płd.,

• Wietnam.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH