REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dzięki promocji stale wzrasta zainteresowanie polskimi produktami

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 27-11-2015, 13:11
Dzięki promocji stale wzrasta zainteresowanie polskimi produktami
Witold Wierzbiński, ARR /fot. ARR

Największą popularnością wśród zagranicznych odbiorców cieszą się nasze warzywa i owoce. Ponadto rośnie sprzedaż polskiego pieczywa, mięsa, produktów mlecznych i słodyczy. Zyskuje też rynek produktów z żywnością ekologiczną – powiedział Witold Wierzbiński, Z-ca Dyrektora Biuro Promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego.

REKLAMA

Promowanie produktów w przystępny, otwarty i życzliwy sposób, zachęcający do ich skosztowania, obserwacji procesów wytwarzania, przygotowywania, smażenia czy dekorowania umożliwiło potencjalnym odbiorcom dobre poznanie wyrobów i ich akceptację nawet na najtrudniejszych i najbardziej zamkniętych, a jednocześnie ogromnych rynkach zbytu, jakimi są rynki wschodu, w tym kraje Azji - mówi Witold Wierzbiński.

Dzięki środkom należącym do branży i zgro­madzonym w Funduszach Promocji możliwe jest sfinansowanie 20 proc. wkładu własnego kampanii promocyjno- informacyjnych finansowanych przy obecnie obowiązujących zasadach to ze środków UE – 50 proc., budżetu krajowego – 30 proc. To dzięki tym środkom liczba i wartość kampanii realizowanych przez organizacje branżowe w ostatnich latach znacząco wzrosła. Promocja produktów rolnych w ramach tego mechanizmu możliwa jest zarówno na rynku wewnętrznym UE, jak i na rynkach poza UE (tzw. rynkach krajów trzecich). Dla każdego z powyższych rynków Komisja Europejska określiła listę produktów, które mogą być objęte działaniami informacyjnymi i/lub promocyjnymi.

Rynki docelowe obecnie prowadzonych kampanii to:

• Polska,

• Słowacja,

• Austria,

• Szwecja,

• Finlandia,

• Republika Czeska,

• Rumunia,

• Litwa,

• Algieria,

• Białoruś,

• Chiny,

• Singapur,

• Tajwan,

• Nowa Zelandia,

• RPA,

• Kazachstan,

• Japonia,

• Kanada,

• Turcja,

• Stany Zjednoczone Ameryki Północnej,

• Zjednoczone Emiraty Arabskie,

• Korea Płd.,

• Wietnam.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH