Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

EEC 2016: Firma Huawei chce rozwijać się w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-05-2016, 16:16
EEC 2016: Firma Huawei chce rozwijać się w Polsce
George Zhang. Fot. PTWP

George Zhang, Director of Public Affairs, HUAWEI CEE & Nordic Region podczas Forum Współpracy Gospodarczej Europa-Chiny podkreślał rolę nowoczesnej technologii w biznesie oraz to, że Polska jest częścią większej całości.

– Firma Huawei już od 12 lat jest obecna w Polsce i rzeczywiście widzimy, że Polska to nie jest odosobniony rynek. Tutaj znajduje się nasza centrala na szerszy region – mówił George Zhang, Director of Public Affairs, HUAWEI CEE & Nordic Region.

Podkreślił, że telekomunikacja jest ważnym elementem, ponieważ rozwój telekomunikacji wzbogaca życie człowieka, zbliża do siebie ludzi, a zatem Huawei jest takim przedsiębiorstwem, które wykorzystuje nowe technologie internetowe i telekomunikacyjne.

– Podkreślam to, ponieważ jeżeli popatrzymy, jak wyglądała sytuacja jeszcze 12 lat temu – dużo płaciło się za rachunek, za telefon komórkowy oraz za połączenia internetowe. Widzimy jak rozwój technologii zmienił życie ludzi. Obecnie ludzie cieszą się internetem i wolnością, jaką ten internet zapewnia, więc można łatwo nawiązywać połączenia internetowe na bardzo duże odległości –tłumaczył George Zhang.

Dodał, że Huawei przypatruje się z uwagą Chinom i strategii One Belt One Road (OBOR). Zapewnił, że jego firma chce się rozwijać w Polsce.

– Huawei chce rozwijać się w tym regionie, ale także chce współpracować z partnerami globalnymi. Oczywiście ważne są dla nas również technologie „on demand” czyli „na życzenie”. A zatem technologie „on demand”, sieci społecznościowe to jest coś, co postrzegamy jako rozwiązania przyszłościowe, to jest nasz cel i na to kładziemy nacisk – mówił George Zhang.

Podkreślił, że Huawei współpracuje z partnerami w Polsce i na całym świecie.

– Chcemy udostępniać klientom szerszą gamę technologii, które byłyby dla nich korzystne –  to jest nasza wizja – zaznaczył George Zhang. 

Dodał, że firma Huawei jest zadowolona ze współpracy z Robertem Lewandowskim, który został ambasadorem marki Huawei.

– Przytoczę tutaj anegdotkę – mój syn, który ma 8 lat, rozmawiał z jakimś panem i ten pan poprosił go, aby powiedział coś po polsku. Jedyne słowo, które znał, to było słowo „Lewandowski”.  Myślę więc, że największą inwestycją Huawei w ostatnich latach było podpisanie umowy z Robertem Lewandowskim – gwiazdą, wspaniałym człowiekiem, który stał się ambasadorem marki Huawei.

O współpracy Polski i Chin w ramach Nowego Jedwabnego Szlaku dyskutowano 20 maja na Forum Współpracy Gospodarczej Europa-Chiny podczas VIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 225) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.