Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

EIT Food na Food Show: Walka o konsumenta odbywa się w świecie kształtowania różnych mód i mitów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-03-2018, 10:52
EIT Food na Food Show: Walka o konsumenta odbywa się w świecie kształtowania różnych mód i mitów
fot. PTWP

– Walka o konsumenta odbywa się w świecie kształtowania różnych mód i mitów. Kwestia odbudowania zaufania konsumentów jest dziś niebywale ważna. Każdy konsument powinien być w stanie indywidualnie odpowiedzieć na pytanie, czy dany produkt jest dla niego – mówł Marcin Kardas, project manager EIT Food, podczas debaty Food Show 2018 „Żywność w centrum uwagi świata. Jedzenie w randze sztuki”, która odbyła się 12 marca 2018 roku.

Jak przyznał podczas Food Show 2018 Marcin Kardas, project manager EIT Food, firmy spożywcze coraz częściej kładą nacisk na eksperymentowanie i prowokowanie.

– Widać coraz większą rolę mediów społecznościowych, w tym przede wszystkim Instagrama. To bardzo istotne w budowaniu strategii marki. Od tego uciec już nie możemy. Musimy się zastanowić, jak wykorzystywać media społecznościowe (np. Facebook), by trafiać do nowych klientów – podkreślał.

Przyznał jednak, że sam jest raczej spożywczym tradycjonalistą. Podkreślił również, że oprócz innowacyjności marketingowej i produktowej, ważna jest także innowacyjność procesowa i technologiczna:  – Patrząc na przemysł spożywczy trzeba patrzeć na innowacje technologiczne. Wiele przykładów takich innowacji można by wskazać na naszym rynku – mówił podczas debaty "Żywność w centrum uwagi świata. Jedzenie w randze sztuki".

Prelegent Food Show 2018  opowiedział o „Programie spersonalizowanej zdrowej żywności”, wspieraniu projektów innowacyjnych oraz rozwoju start-upów rolno-spożwyczych.

Zwrócił również uwagę na coraz istotniejszą obecnie cyfryzację systemu żywności, mającą duży wpływ na świadomość konsumentów. - Walka o konsumenta odbywa się w świecie kształtowania różnych mód i mitów. Kwestia odbudowania zaufania konsumentów jest dziś niebywale ważna. Każdy konsument powinien być w stanie indywidualnie odpowiedzieć na pytanie, czy dany produkt jest dla niego - stwierdził.
 
Przyznał, że dziś mamy już wiele aplikacji, które są w stanie zwiększać świadomość konsumentów. Są to często rozwiązania bedące domeną start-upów. – Mamy wiele świetnych aplikacji. To bardzo istotne narzędzie, by podnosić świadomość konsumentów i ich zaufanie do żywności – podkreślił.

Jak zapowiedział, w kwietniu EIT Polska wystartuje z projektem 3-miesięcznego stażu dla studentów, które będą odbywać się w dużych firmach spożywczych.

Debata "Żywność w centrum uwagi świata. Jedzenie w randze sztuki" odbyła się 12 marca 2018 roku w ramach Food Show 2018.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.